Saker & annat skit !

Ska göra

Komma på va ja ska ha på min lilla body på fredag!!
Är jue ett problem varje gång;-)
Mössa/inte mössa det e f*n frågan asså;-)

BLI frisk:

Om de nu ens går? Känns som en omöjlighet nu. Hostar fortfarande & har skit hes röst. Mjau;-)

Chilla på:

Va annars lixom...de jag e bra på!!

Hjälpa Frida:

Med hoppningen på torsdag me Gevalia fröken bustant.

Svara på mail:

Asså serri..måste börja gö d nu...men ska nog ta frågorna först;-) Eller))) ?



Dagens Nellie stylèe:

Byxor: svarta
Tröjja: Random från Gina
Jacka: svart skinnjacka COOL
skor: rosa slitna converse
mössa: klart..va annars lix??



Dagens sms: Hehe ett buuuusigt från min bby boy
Dagens låt: indestructebal me robyn
Dagens humör: hahaha SJUKT snjas
Dagens vill ha: min bby...men han har ja redan här jue <3
Dagens hejdå: Gjorde jag för länge sen!!



Så börja tagga fö fredag nu asså..men sjukt nice brudar.
Jag, nellan, felicia gränsmarker & Maja tror jag?....kommer rocka fett!!

Men rocka fett?? Hallå vem säger så nufötiden då??
Mojje på bolibompa typ.....;-)
Kommer bli fett hett...låter det bättre eller whaaaat??
Shiit e på sjukt nice humör idag.....lyssnar på I just had sex med Akon....shiit den e jue grym jue!

Imon drar jag & Frida bort te Kristian & hoppar Gevalia litegranna. Tar me Thonna..men inte hoppar henne!!



Om ponnyn e fin??   Ehm JAAAAAA!!



Min andra ponny Thonna med min sistà Julia på ryggen = najs



Hands up in the air like you don`t care

/ Nellie

Kommentarer
Postat av: Hanne Kristerson.

vart har du köpt din mössa? :)

2011-02-09 @ 14:51:06
Postat av: nelly

Kan du inte filma när hon hoppar och sen lägga ut:D<3

2011-02-09 @ 15:36:48
Postat av: Felicia Gränsmarker

läääängar byy <333

2011-02-09 @ 16:39:19
URL: http://feliciagransmarker.blogg.se/
Postat av: Lisa

hej vad heter din rid-hjälm som du använder? <3 sjukt fiin du är! älskar din blogg! <33

2011-02-09 @ 19:07:59
Postat av: Destiny

Hur lång är du ? :)<3

2011-02-10 @ 07:46:31
URL: http://nassepuuhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0