Men......

vilma

NELLIE, MÅSTE BARA SÄGA

du är så sjukt jävla snygg, varför kan inte jag se ut som du?
du verkar så sjukt jävla härlig, varför kan inte jag känna dig?
du har en så sjukt jävla grym blogg, varför kan jag inte sluta läsa den?
du verkar ha så sjukt jävla underbara vänner, varför känner inte jag alex och adam och alla andra?
du är 11 år, jag är snart 13, jag ser upp så sjukt jävla mycket till dig! sluta inte kämpa tjejen, you rock

...varför är du så sjukt jävla perfekt på alla plan?

Fatta vilka awsome läsare jag har....HELT GALET...ilove u alla ni <3



älskl.....jag älskar dig

/ nellie b


Kommentarer
Postat av: Emma

Kan bara hålla med, du verkar verkligen vara en underbar vän, en sån man kan lita på ! Hade vatt kul att lära känna dig lite :)

2011-02-24 @ 20:41:36
URL: http://hastekipage.blogg.se/
Postat av: Anonym

KAn bara hålla med! DU är ju värdens gulligaste tjej! OCh såååååå underbar! JAg önskar att jag kunde känna dig påriktigt!



Du e underbar!

2011-02-24 @ 20:46:30
Postat av: Tilda

Asså jag håller fan med! ;)

Fast inte med åldern! ;) Hihi det jag diggar är attt vi är lika gammla! :D

Fast jag önskar att jag kunde vara precis lika perfekt som du! <3

2011-02-24 @ 20:50:46
URL: http://tookiit.blogg.se/
Postat av: emma olsson

sjukt bra skrivit av hon och jag skulle jätte gärna lära känna dig bättre , du är underbar ! <3

2011-02-24 @ 21:21:18
Postat av: Emilia Larsson

Är det försent med frågor? För vill fråga lite..

1. Om du inte skulle gillat Adam, vem tror du du skulle gillat då?

2. Är du avundsjuk på nån ?

3. Man märker att du är lite äldre än du ska va eller hur man ska säga det.Drabbar det din vänskap med dina klassvänner eller så?

4. Hur är du som person?



jätte fin blogg, lycka till me den :) / Emilia

2011-02-24 @ 21:38:11
Postat av: Emilia Larsson

Två små frågor..



1. har du färgat håret?

2. tänker du mkt på att du måste se snygg ut och går ingenstans utan sminkat dig??



fin fin blogg <3 / emilia

2011-02-24 @ 21:43:01
URL: http://http://nellieberntsson.blogg.se
Postat av: Emilia Larsson

1. Var tar du dina modellbilder och för vilka?

2. Är det någon som du känner att du vill lära känna?

3. Vilka är dina bästa vänner?

4. Hur många är ni i din familj?



kramar / emilia <3

2011-02-24 @ 22:19:39
Postat av: Madeleine Johansson

Så söt du är :) <3

2011-02-24 @ 23:17:12
URL: http://showjumpers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0