Kom ett till......

Vill att du ska veta en sak , jag kanske inte är den kändaste personen , den finaste , eller den mest underbaraste , men jag är jag och jag är så jävla nöjd över det ! Och jag tror även att du är precis så !
Fast enligt oss bloggläsare är du allt det jag inte e ! ;)
Men jag ser verkligen upp till dig , ! Jag TOTALT SKITER i att du är mindre än mig , men du är så jävla grymt bäst ! Förstår du det NELLIE !?
När jag mår dåligt , och bara vill DÖ ! Och läser din blogg, får du mig alltid på bättre tankar , så sjukt bäst är du ! Och ja .. jag är en helt vanlig bloggläsare , som du kanske inte alls bryr dig om , men jag vill säga det jag vill ändå ♥

Helt otroligt...fatta att man kan få en annan människa att skriva nåt sånt här..på samma dag som den tuffa 13 åriga killen i Stenungsund skriver passa dig lilla du.Ser man mig helt olika då...ehh???
Hahahahaha...helt galet!!!

Tacl älskade ni som diggar min blogg & du tuffa kille..dra nåt gammalt över dig;-)
Shoo Bree

/ Nellie Berntsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0