Idag ny dag & nya Nellie tag!!

Idag ska bli en bra dag!!
Som det ofta är..faktiskt om ja tänker efter.
Men är JUST nu så sjukt trött på alla personer som tycker hit & dit. Som tror dom känner mig & lägger sig i. Blir ba så j*vla pinsamt fö dom personerna.
INGEN känner mig innerst inne & vad jag vill - bara jag.
Jag är IDAG inte samma person som för 3 månader sen -no way.

Men lixom...alla känner Nellie Berntsson på NÅT sätt...& ska alltid tycka & tänka något.
Gö mig sjukt trött.
Ba för ja driver denna stora bloggen ger det inte er gratis rätt att säga va man vill, när man vill.
Eller står det nånstans i en ruta på bloggen - som jag inte sätt???

Sjukt trött på LOSERS i mitt liv nu....in med sånna som lyfter upp dagen & inte jobbar ner en.



gustav, bby i love you 4 real. tack fö du e amazing in all u do to me <33

Idag ska bli en bra dag!!

/ nellie

Kommentarer
Postat av: Fanny (L)

På fredag, kom mellan 20-20.30 för då står jag i inträdet ;-) <3

2011-02-09 @ 07:55:14
URL: http://ffaanniiss.blogg.se/
Postat av: Elin - en satsande hoppryttare

Hej!

VINN EN LÄNKNING PÅ MIN BLOGG!

reglerna är enkla, skicka bara in din bästa bild på dig och din ponny till [email protected] och kommentera inlägget "jag är med". Vinnaren dras på fredag och den som vinner, vinner ett inlägg i min blogg där jag skriver vad jag tycker om bloggen + en länkning. SKICKA IN BIDRAG OCH LYCKA TILL! :D

2011-02-09 @ 11:00:04
URL: http://elinlinnealjunggren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du oskuld? :p

2011-02-09 @ 11:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0