Ibland behövs det inte mycket....

.....mer än en sån här kommentar, som får mig att må såååå bra & att vilja bara krama dig som skrivet den. Tack snälla underbara du....det var inte många  - MEN KLOKA ORD <3

Therese Jensen

För att bara vara 10 år så är du riktigt duktig och du har riktigt fina hästar och det är inte lätt att hålla 3 hästar i kondition och fint musklade och sen dessutom skola på det.

Det är tråkigt med bloggar för man får sällan höra hur duktig man är utan bara hur dålig man är. Men ta inte åt dig från såna här personer för du är duktig! :)

Läs oxå såklart tjejens blogg - T R Y C K

Jag har ALDRIG sagt att ja e bäst på nåt eller nån expert.
Ja har bara valt att visa min resa med mina ponnysar & mitt liv HÄR för över 4000 läsare...that`s it. It`s all about NOTHING and more.....



Gustav <3

/ Nellish


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du och gustav ihop :D?

2011-02-01 @ 21:31:40
Postat av: Rode

Det är det som är så bra med dig , i alla fall den uppfattningen jag fått, att du kämpar och klankar inte ner på någon annan. Vissa kan ju få många läsare för att folk stör sig på dom och att de provecerar men du , DU är omtyckt för att du är du och det ska du vara stolt över!

2011-02-01 @ 21:35:10
Postat av: Alice!! <33

Är du och Gustav ihop!!?? :D

2011-02-01 @ 21:41:33
URL: http://nelliefan.blogg.se/
Postat av: vilma

är du tio?

trodde du var typ... 13? :)

2011-02-02 @ 11:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0