Hej...ä ni dä??

Hade värsta chill & as kuliga kvällen igår !!!!!   G* I* L* L* A !!!!!

Nu blir det stallet & fixxa allt för mina underbara ponnysar. Mocka..a o allt de dära du vet.
Sen hem duscha & fixxa mej & IN TILL mässa & träffa alla era goa bloggläsare!!!
Ska bli grymt kul kan ja lova!!!

Sen direkt till en as chill fest hemma hos Nellan ikväll...hem SENT OFC & upp tidigt för att dra till horse show me Frida Z hela DAGEN.
Sen..hem & till min tränare som fyller år.....SHIIT asså....mucho great!!!
Men serri går jue inte att rida idag jue.....is bana överallt.
I HATE IT asså...så sjukt trött på detta nu asså.  @@@@@



Asså kul att ni digga inläggen igår me mina fina ponnu heztar.
men venne va de blev fö fel me gevalias alla filmer??? EHM???
Men orkar inte fixxa det nu....alla mina filmer ligger på mitt youtube konto..kolla där: TheNellieB

Ska köpa stövlar på mässan & kolla på ett Dyon träns som mamma sett igår.
Hoppas träffa Lisa idag igen därinne.....va jue längesen...not;-)
Köpa present till Nellie & Kristian med.

Men vet ni....ni ska ja dra....till stallet sen mässan. Kommer ett inställt senare ikväll ba för jag heter Nellie Berntsson OFC <3



/ Nellie Berntsson, siktar mot toppen så långt jag kan nå !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du ta kort på dina grejer som du kommer köpa och visa dina bloggläsare? (: <3

2011-02-26 @ 11:22:03
Postat av: Josefin

Håller med, det är jättejobbigt att rida när det är halt... Man får hoppas at det blir vår snart!

Kram <3

2011-02-26 @ 14:35:48
URL: http://josefinsplace.blogg.se/
Postat av: hemlighet...!

jag har en av VÄRLDENS största hemligheter... jag brukar gå in på Wordpad/Microsoft Office Word... och så brukar jag skriva en "blogg" där jag låtsas att du & jag e bästisar... & det är riktigt härligt ibland för jag kan skriva vad jag vill ska hända... även om det inte är sant....

2011-02-28 @ 20:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0