Gulligt jue <3

Melissa

Hej Nellie! ville bara berätta för dig att det du skrev om att du var så jävla lycklig just nu , trots att du sårat `G`, var inte ledsen för att du gjorde det, utan ibland måste man tänka på sig själv oxå. ja var ihop med en kille ja gillade och sen så hade ja inte längre mina känslor kvar för honom och ja vågade inte såra honom så ja gjorde aldrig slut... Men en dag orkade ja inte mer och ja tog steget , och idag är vi jordens fiender. Men tänk på att du måste säga till om du hittat nån annan till din kille. Ta ditt steg. Gör inte samma misstag som ja. Ja är fruktansvärt glad att du hittat tbx te Adam , ni är superduper sööta ihop! Kram Melissa !

Aaaaw vilken fin kommentar ja fick ev en tjej.
Om du har en blogg...hör av dig då, kul att se vem du är!!
Idag har ni kommenterat elite...som vanligt :)
Dagen idag........ehm KALL...för kall.
Imon...ska jag & pappa på middag hem till Anders. Kommer bli mysigt, ja ska passa alla söta barnen.
Mami & alla hennes kompisar ska te göteborg & gå på horse show.Pappa bjöd alla mammorna att bo på hotell me . FUSK@@@@
Men ja ska jue dit på lördag & sönd anyway......



Men ha en chill kväll nurå...så hörs vi imon...eller??

Å du som trodde att jag skrev alla frågor till min egna frågestund...asså shiiit va rätt du har. De e oxå JAG som driver alla bloggar som dom har, som lämnar kommentarerna.
De e jag själv som följer mig själv genom bloglovin & det är jag själv som går in på bloggen från olika datorer & skapar min egna unika statstik.
Asså shiiiit va jag har att göra asså :=
Å såklart VAR DU anonym......eller var det jag som kommentera den med???   ;-) XD

/ Nellie B


Kommentarer
Postat av: EmmaK

jag ska på horse show på lördag !

kan vi träffas ?

2011-02-24 @ 20:55:29
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se/
Postat av: EmmaK

jag ska på horse show på lördag !

kan vi träffas ?

2011-02-24 @ 20:56:00
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se/
Postat av: Malin&josefina

hhahah, sjuk människa!



Sööötisar<3

2011-02-25 @ 08:30:33
URL: http://sjoisbisam.blogg.se/
Postat av: Melissa

Hej Nellie! ja har ingen blogg eftersom ja la ner min förra... men ja har facebook så adda!! Melissa häger, det finns två st. för nån har gjort två st utav mig men ja har svart bakrund på bilden och vit tröjja! Kram Melissa

2011-02-25 @ 13:19:35
Postat av: ffeelliicciiaa

heej (: du har tur me allt, jag hoppas att du kommer långt me de o den du är !! du är ärlig och härlig :P aja ses kanske kram felicia

2011-02-25 @ 15:35:29
Postat av: Anonym

heej (: du har tur me allt, jag hoppas att du kommer långt me de o den du är !! du är ärlig och härlig :P aja ses kanske kram felicia

2011-02-25 @ 15:42:46
Postat av: majaaa

Asså ibland undrar man ju hur folk tänker, tror att det du som besöker bloggen 5000 gånger om dagen, ja, man kan ju bara säga folk är som dom är.

Folk som säger att din blogg är dålig har nog något litet del i huvet, fast nä, felet är nog ganska stort!

Folk som inte läser din blogg har missat något så stort, fast ja dom har ju iallafall ett liv alltså något som inte jag har eftersom jag sitter framför den här rutan hela dagarna & väntar på att du ska uppdatera, att följa din blogg är så sjukt kul, det typ känns som att man känner dej ibland ;)

Aja, det jag vill säga är i allafall att din blogg är jätte bra & sjukt fin, du är sjukt fin!

puss pårey!

2011-02-25 @ 15:53:16
URL: http://mmajjas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0