Godmorgon bloggen :)

Har ni nanat gott ? Det har jag :)
Drömde hela natten en dröm som jag hade offtar mitt ena ben för den hade kunnat slå in i verkligheten.
Ville somna om....men nehepp.
E sjukt sugen på att skriva ner hela drömmen här....men hehe NOWAY.
Dä e gränsen.......


tack johanna törner för fin bild

Hittade en ny skvallerblogg...hahaha den va KUL, ofc va jag med...den lixom driver me oss som har lite större bloggar...läs här!
Hahaha den va faktiskt kul :)

Så idag händer detta.
Jag ska hem till en as fin kille som ringde igår & fråga om vi kunde kolla på film hemme hos han idag. Han är 3 år äldre än mej....& sjukt fin.
A sen så skulle vi dra & köpa pizza på kvällen....asså detta kan bli hur bra som helst :)

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
hahahaha gick ni på den;-)

Ja ska ut me, mamma, julis dyberg, felicia gränsmarker & frida & rida jue...inget mer spännande än så!
Tyvärr.

 
DreamGirl

/ nellie b

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha! Du e så sjön!

2011-02-13 @ 09:59:38
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad drömde du?

2011-03-26 @ 14:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0