Exakt 1 år !

För exakt 1 år sen kolla ja på gamla bilder på mig. Va ihop me ****...hade 1 ponny...gevalia. Allt va heeelt annolunda  då mot nu.
Asså går inte att beskriva..men visst HÄNDER mycket på 1 år. Asså AS mycket.
Ja tänker på alla NYA vänner ja fått. På allt kul ja vart me om.
Asså 1 år sen......det går as fort...men endå inte. Det HINNER hända sjukt mycket & jag har föändrats MER än mest.
Nu menar ja inte på utsidan...de får ni avgöra.
Men på insidan...shiit asså.


jan 2010


lilla gevalia 2010


jag igen jan 2010

Nu 1 år senare.....3 ponnys. Vilken grejj asså. Massa tävlingar mer..träningar & SJUKT mkt mer vetdvadjagvillmedridningen.......
Såååå mkt olika vänner..killar & tjejer.
LUGNARE.....& mer mogen.
Vet va jag vill & kämpar fö att komma dit. Åkt på nåra riktiga smällar påvägen från avunsjuka & elaka kärringar...men de ba nu gjort mej starkare.
Ny boyfriend......& mer KÄR.


nya ponnyn sterre


jag jan 2011



Men ja e fortfarande samma Nellie. Samma tjej som har samma känslor. samma tjej som litar på mina vänner, samma tjej som kan ha ett j*vla humör....samma tjej som letar efter kärlek på riktigt.
Skulle aldrig ändra mej fö nån kille elle nån kompis....never.
Ni som gillar mig få ALLT av mig.
Ni som inte diggar mig....kommer aldrig ens få en blick.

Your lost - not mine

/ nellie 2011

Kommentarer
Postat av: Filippa<33 :)

Diggar dej alltid gmn :D <33

2011-02-03 @ 16:48:32
URL: http://alltiing.blogg.se/
Postat av: Natalie

Du har förändrats på utsidan och självklart på insidan. Så jävla mogen och 10 år. Helt sjukt vad du är mogen för din ålder asså <3



Puss <33

2011-02-03 @ 20:14:09
URL: http://thisisthetimeinmylife.blogg.se/
Postat av: Fredrika - hoppsmurfarna

Hejsan, vilken fin blogg du har! själv var du ju jätte söt ;) kolla gärna in min blogg! =)

2011-02-03 @ 21:02:53
URL: http://hoppsmurfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0