Delar med mig.....

Okey..ja delar med mig lite av mina privata Face meddelanden till er.
Fattar NI att era kommentarer & DETTA gör att ja bloggar. NI GÖR att min blogg växer.
Att de ja gör e upskattat...kommer ALDRIG sluta - A L D R I G
Inte så länge jag har er......


Nellie .. ärligt talat jag är beroende av dig.
Jag önska verkligen jag var din bästis.
Asså jag älskar din attityd. Du vet inte hur man gör när man tar emot skit, du kan inte de. Du struntar i folk som snackar skit om dig. Jag önska jag var likadan. men jag försöker verkligen få sån attityd som du och inte bli nertryckt. och din blogg är ett SKIT stort stöd. Gud jag önska verkligen jag hade chansen att va din vän. asså ärligt talat... jag känner inte dej alls , asså de ända är att jag typ sett bilder på dig och lääst din blogg.. fasst såsätt så lär man ju känna dej en del men inte alls så man gör irl.. men assåå.. de känns som jag har kännt dig i hela mitt liv. När jag är i skolan så sitter jag o LÄNGTAR tills jag kommer hem och kan kolla om du gjort något nytt klokt inlägg.

Kom ihåg dehär , DU ÄR BÄST ! jag menar det verkligen , du är så mogen och så emot skitsnack o sånt , du verkar hur snäll som helst. du är verkligen BÄST.

okej de blev en liten konstig text men du förstår den . de vet jag .

Nellie , jag ger dig och Adam ett lycka till.
Hoppas ni får de bra. ♥
P.U.S.S .. ♥

Awwwww fiiint jue <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack<3

2011-02-28 @ 21:53:12
URL: http://annasponnyblogg.blogg.se/
Postat av: tilda

vad är din e-post så man kan skicka idol bilder till dej ???

svara gärna i ett inlägg för ja ghar ingen blogg själv tack !

2011-05-08 @ 12:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0