Vet ni...

Jag är så sjukt stolt över min blogg.
ATT våga vara så öppet knasig HÄR på min blogg för er.
Får massa PM av folk som creedar mig, tack Alex Von Benson Hollesen för ditt över fina brev gums.
Yees u understand!!
O alla andra...vet att säkert lika många stör sig, som dissar, men dom jag vänder mig åt är dom som hissar - men LÄTT mest dom som en gång dömde mig, som NU ändrat sig :)
Så va lär vi oss av detta?
JO....ge alla en chans.

Veckan snart slut nu.....eller vi är i mitten ellle??
Nä början va det ja??
Hahahah..skitsamma....helgen kommer bli kul.
Ska tillbringa den med Sofia B & Alicia O.....vågar nästan inte ens gissa hur det kommer sluta *host*

Hörs sen...now school ya..


normal?? INte nånstans....

/ nellie

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har verkligen all rätt att vara stolt över din blogg och dina framgångar med hästarna ! jag önskar att jag hade vart så duktig och satsande när jag var i din ålder :P

2011-08-24 @ 09:00:25
Postat av: amanda

det är fan rätt nellie! VA STOLT!



btw. jag är lika onormal jag, hahaha! ;D

2011-08-24 @ 13:39:01
URL: http://amandaelsaeriksson.blogg.se/
Postat av: Annie

Hej Nellie! Jag förstår hur du känner när alla skvallerbloggar hänger på dig, och skriver en massa jäkla bullshit och andra allmänt taskiga grejer.

Ponnysanning skrev nämligen ett uthängningsinlägg till mig igår, utan anledning.... Sa att jag hade skrivit en kommentar jag inte skrivit och att jag mobbades osv...

Ville bara säga att jag håller med dig, det är inte kul för 5 öre!

2011-08-24 @ 17:23:31
URL: http://annietrorjag.blogg.se/
Postat av: Therese

Härlig bild! ;)

2011-08-24 @ 21:41:44
URL: http://thereselinamarie.blogg.se/
Postat av: amanda

Hej Nellie! Du är jättesöt och har först nu öppnat upp ögonen för din blogg. Du är jätteduktig, du är trots allt "bara" 11 år och driver en stor hästblogg! Om jag fick ge dig liiite kritik, menar absolut inget elakt när jag säger det här, men det skulle vara såå mycket enklare att läsa din blogg om du ändrade ditt skrivsätt lite grann. Tex inte så många punkter, frågetecken, utropstecken och ord som "elleee" osv. Det skulle verkligen lyfta upp bloggen mer, men somsagt, du/din blogg är grymma som ni är också!



Kram

2011-08-26 @ 17:33:48
URL: http://minridtravare.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0