Nelli`s svar 1

hej Nellie!
Vad tycker du fattas på min blogg? :)
kram Kiccan

Jag tycker din blogg är söt & personlig.


vart har du köpt dina ursnygga jeans som du hade på bilderna ? ^^

Hej du, visst är dom ursnygga & dom är från H&M, men det var längesen, över 1,5 år sen ja köpte dom.


Hej! Vem var det som var Gangsterponnyn? :)

Hej. Polisen vet & min familj. Det räcker tills nu.


när är nästa gång du ska tävla och var

Hej, jag skulle hoppat GFRK förklass ridsport ponny cup. Men känner att Stella gått så bra nu att hon skall få lie vila. Men drar ner & kollar på finalen där Bellman är med!!

hej världens sötaste nellie , :)
har nån fråga ,dom kommer här
vem e din idol? asså sångmässigt:)
hur ser din dröm klille ut?:)
har du varit i sundsvall nån gång? :)

du har världens bästa blogg , !:D<3

Hej. Tack snälla du.
Måste vara Chris Mhina, som är grym.
Asså dröm kille? Venne går inte så mkt på utseende, det skall vara insidan som klickar mer, nån som är inte blyg & framåt & som bara älskar mej mest.
Sundsvall...hmm nee?

1. Vart har du köpt toppen som du har under ditt nya linne? :)

2. Skulle inte smilla skriva om sin ponny?
Och kan ni göra några fler videoinlägg tillsammans :)

3. Vilken är din favorit-film?
4. När fyller du år?

Hej då!! :D<3

1. Det är en baddräkt top från GRUNT, från sjöbarn
2. Jo men hon har så mkt att göra så de fixxar hon nä hon har tid.
3. Skicka vidare
4. 29 sept

Hej då <3

Kommer du vara på sthlm horse show iår??:) hoppas vi ses där elle i GBG!!

Hej du!
Japp alla som var med i ponnyakuten i år skall träffas på löradgen där uppe & gå på showen. Skall oxå bo hos en deltagare i stockholm. LÄngtar. hoppas vi ses!

Vad är din favoritfärg på en häst/ponny? :)

Hej du. Drömmer om att nångång få en helvit ponny,annars e Thonnas färg perfekt!

Lite frågor.....

* Vad tycker du om folk som kommenterar "snälla kolla min blogg" eller "vad tycker du om min blogg?"
* Vad är ditt bästa tips för att få flera läsare?

// Kram Klara

Hej du!
Asså det är väl okey,jag brukar kika in då!
Att vara dig själv & inte BARA skriva om samma saker. Kolla in andras bloggar med.
Lycka till!!


hade du lust att blogga med mig några månader ngn gång i tiden? :)

(hoppas du svarar på denna! :)<3

HeHe..nej du. JAg driver min blogg själv, bara själv.
Linn Olsson är den enda som jag skulle tänka mej kunna blogga ihop med om NÅN.
För att hon är no 1 på my heaven.

Hej :) Hur blir det i morgon (söndag)?=)

kram

Hej du! Sry skall jag inte rida ut idag. MASSA att fixxa hemma. kram

Ranka ditt utseende från 1-10 :D

Knasig fråga...men....på morgonen 4, på dagen 5 & på kvällen 6..nåt sånt!

Jag undrar. Är du inne på bloggtrafik x) ???

Hmm...ne??

Heej Nellie!
*Hur hittade ni Stella?
*Kan inte du lägga ut en video när Smilla rider Thonna?
*Thonna elr Gevalia
*Kan inte du göra fler videobloggar? ;)

Tack snälla duu! <3

Hej du!
* stella hitta vi längst bak på en annons sida på hestnet typ!
* Vill inte det pga idiotiska skvallerbloggar
* Gevalia (endast för att det var min 1:a ponny)
* gör det när ja e på humör o orkar
Puss <3

När tänker du byta design på bloggen? Den som du har nu är fin, men du har haft den väldigt länge nu va?

Hej, då jag skrivit kontrakt med wordpress jobbar dom just nu på min nya design. Men jag onte gillat deras 2 första förslag, tar det en tid!
Men nu design kommer då bloggen flyttas!



Vart kmr ditt översnygga linne och toppen under ifrån? och hur mkt kostade de? Kan nt du ha en bloppis på gamla hästsaker du nt vill ha elr typ nåt sånt?
kram :)

Hej du!
Linnet är köpt i smögen & toppen från mammas gamla affär sjöbarn, märke grunt.
Linnet typ 129 :- toppen 199:-
Alla gamla hästsaker tar smilla...så det blir inget över xd

min fråga är.. ska vi träffats snart ? :D<3

Får vi kika på gumsi ja <3

Hur lång är du?
Vad hette din allra första häst och vad var det för ras? ^^

Hej!
Jag är väl 1,53 lång tror jag.
Min 1:a ponny hette Black Label, han var okänd imp irland.
En c ponny som var för stor för mig.

KOMMER MER FRÅGAO SNART SÅKLART, MEN LÄS DETTA COOLA INLÄGGET SÅLÄNGE :)

Be right back

/ nellie


Kommentarer
Postat av: kiccan

sv: Tack Nellie! <3 snällt sagt <3

/ Kiccan

2011-08-07 @ 11:21:40
URL: http://kiccan.bloggplatsen.se
Postat av: My

Okej, härligt C:

Allt bra här, bara lite ensamt..inga kompisar hemma :(

vad göru?<3

2011-08-07 @ 11:25:37
URL: http://moimii.blogg.se/
Postat av: My

Förästen, skulle du vilja sätta in min header och bakrund på bloggen?<33

2011-08-07 @ 11:26:31
URL: http://moimii.blogg.se/
Postat av: victoria

hur gammal är du

2011-08-07 @ 11:28:27
Postat av: Emmy

Vad tycker du om min header? ;)

2011-08-07 @ 11:29:30
URL: http://luckyrider.blogg.se/
Postat av: Elin

Tror att jag är exakt lika lång som du :D

2011-08-07 @ 11:32:45
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: linneafalk

äntligen gumman! så skönt att hon är borta nu!!



du rockar!!!<333333

2011-08-07 @ 11:44:15
URL: http://linneafalks.blogg.se/
Postat av: Felle:)

Nu när elaka gangsterponnyn inte finns så kan du väl lägga ut videon, ponnysanning skulle aldrig skriva ngt elakt om smilla? och ridsportssanning har skrivit att hon tkr smilla är jätteduktig, så det finns ingen att dem skriver ngt elakt. Det är dej dem dömer nellie, för du är den lilla bloggaren med alldeles för många läsare, så många att alla blir avundsjuka och letar fel på dig.

2011-08-07 @ 14:50:04
Postat av: Anonym

Hej Nellie,

Ska du tävla nåt på RPC (finalen)? Ska vara funktionär där, hade varit roligt att se dig rida!

2011-08-07 @ 16:09:31
Postat av: Anonym

vad var det som avsläjade gangster ponny o va vad det hon skrev ? :)

2011-08-07 @ 20:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0