9 ärliga by ME, Nellie

hej Nellie !!
sjukt bra blogg & en sjukt fin tjej :)
men här kommer min fråga..
har du någon pojkvän just nu eller gillar du någon?
vad heter han isf ?


Svar: Nej det har jag inte.
Vill inte ha nån pojkvän nu, för det finns liksom inte i mitt liv.
Har man UPPLEVT kärlek på riktigt som jag har, så kommer jag aldrig nöja mig med nåt annat som inte käns på samma sätt.
Käns knasigt på nåt sätt, kan inte föklara det.
Men jag ljuger jue om jag säger att killar INTE e intresserdade, för det finns det :)
Men jag e inte intresserad tillbaka, det e inte de att jag fastnat i det gamla, för jag har gått vidare......
Never ha nåt player förhållande eller FB kille som jag aldrig träffat. Så inte jag alls....
Fast skall det vara kärlek så ska det kännas på samma sätt.

Å det har det inte.........än <3



/ nellie

Kommentarer
Postat av: Maria

Äkta kärlek vid...10 år ålder? precis ja, då vet man ju inte ens vad kärlek är.

2011-08-16 @ 16:32:48
Postat av: Anonym

Maria det beror helt klart på vem man ä som person.

står i samma läge Nellie <3 :)

2011-08-16 @ 23:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0