Sjukt fint !

Nellie Berntsson


Du är nog den starkaste tjejen jag nånsin har sett, trotts kärlekskarusellen & Gevalia på samma gång.
Så klarar du allt, om du ger dig in på en sak, så ger du inte upp i första taget !
Du är min förebild, du är en tjej som jag tycker är otroligt stark & helt klart bäst ! Jag ser upp till dig.
Låt NEVER någon trycka ner dig, för du är en sån bra människa, du förtjänar SÅ mycket mer än alla falska människorna som finns i världen. Du är värd mer än livet.
Du har alltid vart den tjejen som alla har sett upp till.
Du är världens bästa människa, du vill aldrig någon något elakt. Du tänker på andra mer än på dig själv.
Lixom du är
nästan för snäll för att vara sann.
Jag vill bara tacka dig, tacka dig för att du, att just DU är Nellie Berntsson, för allt du gör, för att du bara finns asså.
Du kommer komma långt i livet, bara du fortsätter kämpa som du gör just nu. Så lovar jag dig, att INGENTING kan stoppa dig.
Du förtjänar det allra bästa som finns här i livet.
Hoppas vi kan skapa minnen i sommar, det hade vart som en dröm som slog in.
Nellie, Jag vill tacka dig för att du finns på den här jorden.
att du är Nellie Berntsson, bara dig själv och ingen annan.
att du har hjälpt MIG när jag har mått dåligt.
Ja, tack för att du bara finns !
Alla , checka hennes grymma blogg !
http://nellieberntsson.blogg.se
Nellie, jag vet att många har sagt detta till dig och kanske inte direkt menat det, men jag lovar dig. Jag menar detta.
Nellie Berntsson, jag älskar dig. <3



Texten hittar ni på denna bloggen

Tack fina du......

/ nellie

Kommentarer
Postat av: Tova

Skrev om mina topp 4 bloggar i min blogg. Tog en bild från din blogg hoppas att gick bra!

2011-04-08 @ 10:47:56
URL: http://tovaws.blogg.se/
Postat av: amanda henriksson

sjukt fin text!

sv: nnnaw tack finare du! du är säkert mkt duktig dume!

har en annan data så annat nmr..



kraam amanda henriksson <3

2011-04-08 @ 12:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0