Shumbawamba :)

Åhhh shiiit gilla vädret asså. Vakna kl 06 imorse....o solen ba sken in i fönstret.
In i duschen......o blev ren.
Sen på med chilliga kläder..lite smink...håret i fläta & ta tag i dan typ.
Idag är det as snajs dag i skolan..verkligen!!
Båda ponnysarna ska få nya skor ikväll så dom ska ridas innan det.
Rider la ut i detta goa vädret :)
Allt i mitt liv e riktigt bra nu asså. Det flyter på sjukt bra. Utan kanske internet dåe ;-)

Saker som hade kunnat få mig att sluita blogga :

- Får blogg förbud för mamma o pappa. Kanske är tyken eller inte sköter my stuff lixom.
Så..bloggen får ryka XD
Naaaa dukti som ja e kommer det NOT hända XD

- Selman tar över bloggen XD
Asså Selman e jue populär & kille..vafan..han tar över nellieberntsson.blogg.se & gör om den till nåt heeelt nytt XD
Naaaa skulle inte hända XD

- Paow köper min blogg för att ja går om henne FETT mycket i statestiken XD
Naaaa skulle kanske inte hända så va XD

- Jag blir kär i en kille som inte tillåter mig att blogga.
Naaaaaa skulle INTE hända va?

- Smartass mamma byter internet hemma...o blir utan i 24 timmar
Japp....kan hända !

Så där ser ni........im always gonna do this SHIT you know.

You can hate....but never break me


nice idolbild från horzeriders.blogg.se

TAGGA LÖRDAG & TÄVLING!!!!!

/ nellish


Kommentarer
Postat av: Jenny från Göteborg

hej nellie. du har säkert hört detta flera tusentals gånger.. men jag tycker att du är guldvärd !

du är vacker, otroligt mogen och stark för din ålder ! du är dig själv, och du är en sann och bra kompis.

jag har skrivit din bloggadress på min msn så att ALLA mina nära kan checka den, för den är sjuuukt bra ska du veta ! <3



jenny, 12 år från floda :)

2011-04-14 @ 15:47:48
Postat av: M A L I N

härligt:D det har vart jättevarmt här med, har till&med vart ute & SOLAT!!

2011-04-14 @ 15:52:04
URL: http://malinnfoto.blogg.se/
Postat av: ♥

hej det skulle va kul om han selman kunde gästblogga nån gång!

asså höra vad han tycker och tänker, hur ni lärde känna varandra osv :)

2011-04-14 @ 16:07:41
Postat av: mathilda

Kan inte du lägga ut typ en film eller bilder hur du sminkar dig ? det skulle vart jätte kul !

+din blogg är så sjuuukt bra !

kram

2011-04-14 @ 16:50:48
Postat av: ...

jag vet att du är oftast med äldre och så. men hur gör gör du i skolan. för det kanske inte e så att ni har rast samtidigt för ni går ju inte i samma klass.



så min fråga är...vem brukar du vara med i skolan, på raster och på lunchen och så?? gillar din blogg<3

2011-04-14 @ 19:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0