Om nellie får bestämma :)

Japp....om nellie får bestämma helt å hållet själv skall det va såhär :

En helg :

Med mina underbara vänner, ca 3 st typ. Vi drar till stallet, fixxar & bara njuter av att få vara vänner. Rider ut på duktiga fina ponnysar.
Fikar ute nä vi kommer tillbaka. Skrattar å har riktigt kul.
Sen drar vi hem till mig o fixxar oss. Bloggar & skrattar & har riktigt snajs.
Senare möter vi upp andra vänner olika cheyer & killar...drar & grillar med dom & badar på kvällen.
Alla e vänner & har sjukt kul......en riktigt drömhelg!!


Drömträningen:

När det helt & hållet flyter lixom. INget bråk, mjuk ponny & mjuk jag på ryggen.
Ponnyn fattar va ja menar med små hjälper.
Inte för het & inte för trög....man får känslan av att va 1 typ.
Å nät man släpper tyglarna på slutet frustar ponnyn när den får alla klappar på halsen.
Man känner......shiit va jag älskar denna saken på 4 ben <3



Drömoutfiten:

En sommar kväll med mina vänner.
Mina korta tighta slitna jeans shorts....ett svart linne..lite löst hängande.
Vita converse....bruna ben!!
& såklart mina pilot brillor......håret utsläppt.....damn!!!!


           

Drömkillen:

Jadu...ja har ju lite speciell smak.
Asså hans ka inte se för bra ut......sådä lagom.
Sen ska han ha chill klädstil...inte FÖR intreserad typ.
Alltid snygga jeans elle chinos...o sen ba t - shirt elle tröjja.
LUKTA gott.....parfym.....viktigt!!
Sen va amazing mot mig..stötta mej o va min bästa vän. Vilja vara med mig ofta...o vi ska ha sjukt kul va vi än gör.
Det ska vara en seriös kille....som håller på me nån sport.....o vi ska digga varann sjukt!
DIGGA musik lika mycket som jag...OFC!!



Dröm sms:et:

i made a mistake.......<3



Dröm ponnyn :

Allt sitter i huvvet. VILJA & nyfiken..lite busig & framåt.
Aldrig dum eller sur.....bara positiv i allt.
Vilja nå toppen lika mucho som jag. Allt...som denna ponnyn är.



DrömNellie:

Att bli av med mitt morronhumör XD
Få vara den glada goa cheyen som ja e.....att ni tror på mej o att ja tror på mej själv.
Få va omtyckt...o älskad.
Att när ja kommer till er,,ska ni ba...åh va kul nu kommer nellie :)



I högtalarna ala Nellie STYLE , spela detta så stannar jag!!!


   





/ nellie

Kommentarer
Postat av: Anna

Var kommer de snygga shortsen ifrån??

2011-04-08 @ 14:22:25
URL: http://annasponnyblogg.blogg.se/
Postat av: amanda h

Kommer alltid tänka : åå va kul närkmr nellie?

ha det bäst nellie! kraam <3

2011-04-08 @ 16:28:13
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Filippa (Fotoblogg) ♥

Nellie Berntsson,



Du e för fan finast! <3

2011-04-08 @ 16:42:35
URL: http://filippasfoton.blogg.se/
Postat av: hanna ^^

jätte roligt inlägg fortsätt med sånt här !(y)

karm!

2011-04-08 @ 20:11:42
URL: http://allroundsadlarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

den sista bilden är ju bara för uppmärksamhet, shiet du är 00!

2011-04-09 @ 09:45:23
Postat av: milla

den sista bilden är ju bara för uppmärksamhet, shiet du är 00!

2011-04-09 @ 09:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0