Mina svar...på era frågor.

Har du någongång känt dig utnyttjad av någon pga bloggen? :)
Kram sötan!

Hej....asså nej . Det har jag verkligen inte. Kanske att folk tittar å så, men aldrig känt mej utnyttjad. Så svaret på frågan är nej.

När fyller du år? vilket datum?

Vad har du för mål denna temin med dina hästar?

Hej på dig.
Jag fyller 29/9.
Målet med ponnysarna...jadu. Det rä samma mål med båda 2...att hoppa LA detta året & att vara klar för msv nästa år.
Hoppas det målet funkar!

Är du kär i nån just nu?

Hahaha alltid den frågan. NI e as nyfikna. Men asså det finns en kille som jag tycker om i smyg.
Han e SÅ mycket min stil.....as FIN.
Men vågar inte tala om det för han. VILL...men vågar INTE :(
Han e äldre än mig.....o ba helt perfekt.
Asså tycker verkligen om han <3

Haha vad konstigt! Jag satt precis och tänkte typ bah jag måste fråga nellie en grej sen ser jag att du har frågavadudvill stund! Niiice ju :-D
men iallfall, kan du liksom PRATA med killar? Asså typ om du är själv med en kille, inte din pojkvän asså typ tex en ny kompis kan du lixom prata med han då? Typ naturligt? ;-) haha lite konstig men aa...
Och sen hur många ggr har du färgat håret? vikken är din favorit film? Du ääääger asmycke nellie! Alltid skitkul o läsa din blogg! Pusspårej

Hej på dig DU!!

Vet du jag har lättare att va me killar än cheyer. Ofta blir ja mer mig själv då.
Inte så stelt som de kan va me tjejer...så yes jag har lätt för att prata me killar.
Kanske lite svårare om ja har känslor för killen...som typ han ovanför!
Japp..ja gör slingor.
Favorit film......det är nog beck filmerna.

Jag gillar verkligen hans blogg:)
* Med vilken häst/ponny ska du rida SM på??
* Ska du få en ny häst/ponny nu när Gevalia är såld??

Du är så sött NELLIE!!

Hej på dig!

Rida SM på?...
Känslan säger att det är Stella som kommer att gå hela vägen.....
Nej jag har 2 st b ponnys nu, det får räcka.

Vad har du för storlek på ditt scapa schabrak?:)

Hej.
Det är COb stl på det. Men stort i storleken passar LÄTT häst oxå.


vad är det värsta som skulle kunna hända på en tävling?

Hej du.
DET VÄRSTA är framhoppningen att den not flyter lixom.
Eller att ponnyn börjar stanna eller dummar sig.
Framhoppningen sätter typ hela ritten....så funkar inte den så funkar inte tävlingen.
HATE framhoppningar.



finns det nån slags gren i ridningen du aldrig skulle gjort?

Hej!

Asså never derssyr.
Kanske starta en klass för skojj, men never bara taävla dressyr.
Gaaaaash trökit.
Men ja veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet viktigt.

Var ser du dig själv om 5 år? ex. bloggen, hästarna, skola osv :)

Hej.

Om 5 år......bloggen större än STÖRST.
Tävlar 2 fina d ponnysar på internationell nivå.
Skolan.....e skolan typ.



Hoppas svaren duger.......its from my mind all to u!!

/ nellie b


Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHAHAHHAH! "Och skolan... e skolan typ" HAHAHHAH Du är ju bara för grym alltså xD

2011-04-17 @ 20:34:54
Postat av: Hästryttaren

Super fin blogg!

Hoppas du får en trevlig påsk :)



Kika gärna in på min blogg!

2011-04-17 @ 20:46:55
URL: http://hastryttaren.blogg.se/
Postat av: Amanda Larsson

du fyller¨år en dag efter mig :)) <33



2011-04-17 @ 20:51:37
URL: http://ponnylarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det Nicholai eller? ;)

2011-04-17 @ 20:52:55
Postat av: Tova c:

SV; Jaaa, det är jättehärligt...

2011-04-17 @ 20:56:10
URL: http://ponnismurfen.blogg.se/
Postat av: wilma

nellie, du är gryyyym och jag tror att vilken kille som helst skulle vilja ha dig! Så berätta för honom om det känns rätt!! Det är ju bättre att bli ledsen för att han sa nej än att du aldrig frågade? Eller har jag fel?

Du är bäst cheyen!

2011-04-17 @ 21:13:30
URL: http://grindisryttarna.blogg.se/
Postat av: elso å linnet

sv: så lite så!:)

haha tack själv, vad är det för ponnysar du har?:)

<3

2011-04-17 @ 21:15:31
URL: http://hovkrats.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha fan va najs! Vi fyller år samma dag! xD

2011-04-17 @ 21:24:17
URL: http://ejls.blogg.se/
Postat av: alexandra

fin design :)

2011-04-17 @ 21:35:48
URL: http://dearjulian.blogg.se/
Postat av: Erika J.

erkänn du menar Nicholai ? :D

2011-04-17 @ 21:38:24
Postat av: Amanda

Nellie <3 Nicolai



Hahah bara att satsa! du är grym tjejen ;) <3

2011-04-17 @ 21:42:01
Postat av: Jenny

antar att det är Nicholai :) hihi xd

2011-04-17 @ 21:52:06
Postat av: Catrine

allt tyder på att det är Nicke du är kär i, iaf om jag skulle få gissa eftersom jag har läst din blogg varje dag i över ett år! men ja, jag känner på mig det!

okej, du kanske inte är dödskär i han ännu(?) men det kanske pirrar lite extra! ;D

puss på dig bästa Nellie!

2011-04-17 @ 22:40:39
Postat av: amanda

hahah man märker bara att läsa några inlägg att det är nicholai du gillar xD det tanken kan du lägga ner tyvärr tror jag för han gillar tjejer i hans ålder tror jag;) menmen om du känner stark för honom kan du alltid berätta, men vänskapen kan ju alltid förstöras efter..

2011-04-18 @ 21:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0