Lever....

Tränat.....med fina Thonna. As gott ute i det fina vädret. Behövde det efter denna dan asså.
Nu blire massa slingor i håret - BLONDA!!
Skiter i det mörka...ska va blond & BRUN i sommar. *gilla*
Asså vikken j*vla 1:a april asså.....först skiten med ****, sen efter det bet jag av en tand som gick i 2 bitar o fick dra te tandläkarn......sååå typiskt mig.

 

Imon blir det as kul......faktiskt massa nya kompisar som kommer hem imon till mig. Girls & boys!
Från häggvallskolan & bleket skolan.
Hohohohoho Får se hur det här blir då XD
Kan ju lova att kameran kommer att gå varm OFC.

Tack för alla kommentarer på inlägget innan. Uppskattar det.
Men nu går jag vidare.....
Snart sommar & CHEY.....haha.....inget depp HÄR INTE !!!!!!!

 

På söndag flyttar Gevalia.....elle vi ska köra upp henne.
Måste få se hur hon ska bo min lilla snutt jue!

Men nu blire duschen...o sen massa samtal till alla underbara vänner som ringt o messat idag.
Städa rummet för imon.....o blogga & FB...o pussa min underbara mamam o pappa o syrra.

WHAT DOESEN`T KILL U, MAKE YOU STRONGER

/ BERNTSSON

Kommentarer
Postat av: Amzzie' (L)

Låter riktigt härligt för dig, det behöver du! (L) Ha det super! <3

2011-04-01 @ 20:00:31
URL: http://amzzie.bloggplatsen.se
Postat av: Filippa (Fotoblogg) ♥

Bra att du är stark :D'



Hoppas det inte händer dej igen :) <3



Asså sveket :(

2011-04-01 @ 20:41:50
URL: http://filippasfoton.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej när kommer svaren på frågorna som du tilde Frida felicia svarade på?

2011-04-01 @ 21:08:46
Postat av: felicia

du nellie; jag diggar dig, du är starkt, när jag såg dig första gången jag bah: shit hon är äldre det här kan inte stämma, du är så jävla mogen och jag diggar dig asmke. Du är så stark, jag önskar att jag var som du, säker och stark ! YOU ROCK!!

2011-04-01 @ 21:37:26
Postat av: Elin

Stackars dej, vilken jobbigt dag <3 Hoppas att du får en bättre dag i morgon :)

2011-04-01 @ 21:48:44
URL: http://isjustelin.blogg.se/
Postat av: amanda h

OK NU FÖRSTÅR JAG DEJ.DET ÄR INGET SKÄMT.

JAG ÄR EN AV DOM SOM VERKLIGEN ÄLSKADE ATT SE DEJ OCH ADAM TSM,FÖR NI VAR MER EN UNDERBARA..



MEN NU NÄR JAG ÖPPNAT ÖGONEN SÅ SPYR JAG VID TANKEN PÅ ****

FYFAN SÄGER JAG... OCH DET JAG ÄR MEST ARG ÖVER ÄR ATT A**M FAKTISKT FÖRSÖKER GÖRA DEJ SVAG? MEN VAFAN! DU ÄR DEN MEST FANTASTISKA TJEJEN,DU VAR LYCKLIG... MED H*N.. MEN THYDLIGEN SÅ ÄR DET JU SÅ ATT ADAM INTE RIKTIGT FÖRSTÅR SIG PÅ LIVET... MOGET ATT VARA 13 ÅR OCH SLITA EN SÅ OTROLIGT MKT MOGNARE TJEJS HJÄRTA I STYCKEN.. OCH DET ÄR OCKSÅ SÅ ATT ..DU ÄR SÅ SJUKT ANNORLUNDA! SOM FAKTISKT KLARAR AV ATT STÅ PÅ DEJ. DET HANDLAR INTE HELLER OM ATT ALLTID VARA SÅ STARK SOM DU "ALLTID ÄR" FÖR DU ÄR SOM ALLA ANDRA MÄNSKLIG OCH FÖRTJÄNAR BÄTTRE!



DU ÄR NELLIE: OCH DET ÄR DU BEST PÅ!

DU KÄMPAR MED DINA SNART 2 PONNYSAR! MEDANS ""MOGNA"" ADAM KANSKE KÄMPAR MED ATT NÅ LEVEL 7 PÅ NÅTT DATA SPEL....

SÅ JÄVLA STOLT FÖR ATT DU KLRAR MER EN DE FLESTA! SÅ ALLT DU SÄGER ,GÖR,SKRIVER.. FR EN ATT STÄLLA SIG EN RIKTIG TANKESTÄLLARE! FÖR DU ÄR OTROLIGT MKT MOGNARE EN ALLA ANDRA! DU ÄR INGEN LEKSAK.. INGEN TJEJ SOM MAN TRYCKER UPP MOT VÄGGEN OCH BEHANDLAR SOM SKIT..!

DU SKA BEHANDLAS SOM GULD.DYRKAS OCH ÄLSKAS! FÖR DU ÄR SPECIELL HJÄRTAT ,TÄNK ALLTID PÅ DET!

PUSS!.//AMANDA. <3

2011-04-01 @ 21:52:43
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: emilia

Förstår om du är ledsen för det där med Adam, men försök att skita i honom! Du är värd mycket bättre och låt ingen trycka ner dig på det där sättet som han gjorde. Du är så mycket bättre och ingen kommer ändå tycka om någon som beter sig så som Adam i längden så fortsätt göra det du är bäst på - vara dig själv. Kämpa på tjejen och känn verkligen allt stöd du får av oss som lätser din super blogg!!<3

2011-04-01 @ 22:10:08
URL: http://teamlb.blogg.se/
Postat av: Carro

Bra gumman! Love u!



Du skall hålla dig stark skit i **** han e inte värd att gråta för, han e inte värd att deppa för när han gör så mot dig! Du är värld en underbar kille som bryr sig om DIG och älskar DIG!



Love U <3

2011-04-01 @ 22:31:38
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: M A L I N - F O T O

Skitbra Nellie! Strunta i honom, du förtjänar bättre. Det vet både du & jag:)

2011-04-01 @ 23:30:38
URL: http://malinnfoto.blogg.se/
Postat av: Sara

What doesn't kill you makes you stronger, det är så sant. Ta ingen skit Nellie det är det inte värt :)

2011-04-03 @ 18:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0