Julias svar to my läsare :)

Postat av: filip

har du häst i nellies stall? :)

skulle du vilja rida med mig någon gång? :)

hur länge har du haft din häst? :)

hur länge har du ridit? :)

har du haft andra hästar? :)

 

Hej Filip :)
Dezzie står i det stallet som Nellie har sina ponnys i ja :)
Haha visst!
Dezzie, har jag ridit i drygt tre månader, dock är hon inte min, hon ägs av Kristina Åström :)
Jag har ridit i 10 år :) Blir 11 när detta året är slut !
Jag har haft en hyrponny som hette Sjöstjärnans Charmy som jag hade från augusti 08 till maj 09 :)

Postat av: majaa

hur länge har du känt nellie?

 

Hej Majaa :)
Jag visste vem Nellie var innan jag började rida Dezzie men då hade vi knappt pratat någonting alls, bara typ träffats ngra gånger på tävlingar eller när vi red :)

Postat av: hej

är du med nellie ofta ? :)

 

Uhm, hej..hej xD
Jag är med Nellie varje gång vi är i stallet tillsammans, har sovit hos Nellie en gång och det lär bli fler gånger ;)

 

Postat av: .......

hur är nellie som person bra eller dålig?

 

Hej ........ xD
Nellie är inte bra.....hon är superbra :D

 

Postat av: Ida thomasson

hur lärde du och Nellie?
är hon lika gla o go som hon verkar vara på bloggen?
kommer inte på några mer frågor just nu...

 

Hej Ida :)

Jag tror du menar, hur lärde du och Nellie känna varandra? Jag antar det så det är det jag svarar på, haha ;)

Vi lärde känna varandra genom stallet/tävlingar :)

Ohja, det är hon verkligen!

Postat av: xoxo

Jo Julia. Nellie har ju åkt 2 riktiga smällar i kärlek livet.
Vad anser du om det, var hon ledsen på riktigt & hur pusha du henne framåt i det.
Vad anser du om nellies & **** kontakt idag?
Jättenyfiken att höre det från din synvinkel.

/ xoxo

 

Hej oxox :)
Jag anser att alla människor borde få vara lyckliga och den kille som gjort att Nellie har blitt ledsen gör mig såklart arg och ledsen när jag märker hur dåligt Nellie mår av att bli sårad. Jag kan inte göra något åt det, även fast jag vill det. När Nellie hade det som jobbigast pratade hon med mig och jag stöttade henne och sa att hon skulle skita i det bara även fast det inte är så lätt, jag har själv vart i samma situation och tog mig ur den. Så jag pratade med henne och sa att hon skulle tänka positvit istället och bara tänka på något annat och jag tror att jag var en stor hjälp till Nellie, jag hoppas det iallafall. Ingen ska få trycka ner min lilla syster, för det är verkligen det hon är till mig.

* Ingen kommentar * Jag känner inte honom på det viset och vi pratar inte om det.
Allt jag tycker är att har man så lite stake att han tar bort Nellie från facebook bara för det, så ska man skämmas :)

 

Postat av: M A L I N - F O T O

vad tycker du om disney?

hur träffades du & nellish?

vad heter din blogg(glömt bort)?

vart vill du komma med ridningen?

mål?

har du egen häst?

favorit film/program?

om du behövd färga håret, vilken färg?(inte blondare)

hur ofta träffas du & nellie?

kan du beskriva henne med 6 ord?

vad har du för kamera?

största intresse(förutom ridningen)?

bästa bloggen(förutom nellies)?

vad tycker du om TOALETTPAPPER?


-----------------------------------------

Hoppas frågorna räcker! Slänger väl in lite fler sen kan jag tro..PUSS!:D

 

Hej Malin :)
Genom ridningen :)
Min blogg heter, http://underbarajjjag.blogg.se :)
Långt, jag siktar hela tiden framåt, min dröm är att någon gång få komma ut och tävla utomlands!

Har inga direkta mål just nu, jag ska ut och ha roligt med Dezzie, jag tar det som det kommer :)
Nej jag har inte egen häst :)
Ponnyakuten och filmen ''Nyckeln till frihet'' :)
Eftersom jag är blond är det det jag färgar till men det hade varit kul att testa mörk brunt med ljusa slingor i ;)
Varje gång vi är i stallet, typ varje dag haha ;)
Nellie är...Underbar, Snäll, Rolig, Sprallig, Mogen, Het ;) hahaha
Sony DSLR-a200
Vara med kompisar antar jag ;)
teamsl, eller nicholais
Haha jadu, det är väl bra att ha? Haha

Postat av: Johanna

Om du fick välja en av Nellie´s ponnysar som du fick rida vem skulle det vara då?

Vilket är det bästa hästmärket du vet?

Stora kramar Johanna<3

Hej Johanna :)
Har redan ridit Thonna några gånger, så det skulle vara Stella isåfall ;)
Kingsland, helt klart!

 

Postat av: Jonna

Hej Julia :)
Här kommer liite frågor ;) :

Hur lång är du?
Har du boyfriend?
Hur lärde du känna Nellie?
Har du syskon?
Har du blogg?

Det var allt ;)

P.S Kan du och Nellie göra videoblogg av svaren? snälla <33

 

Hej Jonna :)
Jag är 170 cm :)
Maybe ;)
Genom ridningen :)
Ja en lillasyster!
Japp, http://underbarajjjag.blogg.se

 

Postat av: Emma ♥

Hur länge har du ridit?
Säg tre ord om Nellie är som person?
Hur många hästar har du haft?
Bästa med att ha egen häst?
Jobbigaste/ sämsta med att ha egen häst?
Vad tycker du om Nellies blogg?
Har du egen blogg, i så fall vad heter den?
Vad gör du på din fritid då du inte sysslar med hästar?
Det pinsammaste du gjort inom ridning?

Otroligt vacker häst du har!
Kram!

 

Hej Emma :)
Jag har ridit i 10 år, snart 11 :)
Underbar, mogen och rolig
En hyrponny, aldrig någon egen :)
Har inte egen häst ;)
Har fortfarande inte egen häst haha !
Grym!
Japp, http://underbarajjjag.blogg.se
Är med kompisar, datan, fest, m.m :D
Hmm..när jag var hos min tränare och skulle hoppa upp på en 4-åring så var det inga gummiplattor i stigbyglarna så jag gled ur två gånger och kom inte upp, HAHA det var pinsamt för han skrattade åt mig XD

Ja visst e hon underbar :D Tack!

Postat av: Josäfin :>

snygg outfit :D

 

Hej Josefin!
Tack :D

Postat av: EmmaK

hur häg e din häst i manken ??
vad e det högsta du hoppat ??
vad betyder nellie för dig ??

;-)

 

Hej Emma! :)
Dezzie är 163 cm, tror jag ;)
Oxer 120 cm, rättuppståendee 125/130 cm :)
Väldigt väldigt mycket!

 

Postat av: julia wallander

Hejsan Julia!

Hur länge har du haft Desiree Parsla? :)

Var red du innan du fick Dezzie? :)

Kram från Julia ;)

 

Hej Julia :)

Jag har ridit henne i typ 3 månader :D

Överallt typ, men mest på Valsäng!

Postat av: Emma

Vrf ska du sälja Diablo? :)
Och vilken annan häst ska ni köpa ;)

Hej Emma!
Haha jag har ingen häst som heter så? :p
tror du menar någon annan!

 

Postat av: savoy

Är nellie kär i nån nu?
Finns det ngn du tycker nellie passar bra ihop me`d?

 

 

Hej duuu! haha
Deru ;)
Stella och Thonna :D

 

Postat av: Hannah
Känner du Nellie?

Hur länge har du ridit?

Hur skulle du beskriva dig själv och nellie med 3 ord?

Tävlar du i hoppning eller dressyr, eller inget alls?

Brukar du och Nellie träffas ofta?

Hej Hannah :)
Haha deklart!
10 år, snart 11 :)
Vi e bäst, tuffast och snyggast! ;-)
Jag har tävlat både hoppninng och dressyr och ska börja tävla nu!
Ja nästan varje dag ! :)

Postat av: Evelina

Shoo!!
Hur gammal är du?
Vad bor du?Har du boyfriend? (Och om vad heter han?)
Hur gammal är din ponny?
Vilka klasser tävlar du i? (Hu högt är det i den klassen?)
Breskriv dig med 3 ord?
Det var mina frågor.Jag tycker din ponny är supersöt!!Hoppas att vi kan chatta på FB någon gång.Lycka till i framtiden!!

 

Hej Evelina :)
16 år !
Tjörn! Deru ;)
Har ingen ponny ^^
Tävlar inga klasser än!
Rolig, Öppen för nya människor, pratglad :D

Tack! Hon e storhäst ;)

Postat av: thilda

vem tror du har gjort att du är den person du är idag?

Hej thilda :)
Jag själv, vem har annars gjort det? :)

Postat av: amanda h

hej fina julia!

1. viken ponny tror du har mest kapacitet av nellies ponnysar?

2. nämn 3 saker som du vill förbättra i din ridning.

3. vad vill du satsa med när du blir stor?

4. skulle du tagit över nån av nellies ponnysar om du fick och ville?

kram <3

 

Hej amanda :D
Thonna har ju redan gått SM, så det är väl hon som gjort mest. Men stella har otrolig kapacitet, tror jag!
Mina händer, räta upp min rygg mer och mina miner när jag rider, haha!

Att komma utomlands och rida!
Haha jag e nog lite förstor ;)

Postat av: victoria


Hej!

1. har du någon gång känt att du vill lägga av med ridningen?

2. När fick du Desire?

3. Hur är Nellie som preson för dig?

4. hur många år var du när du började rida?

Hejdå!

Hej Victoria :)
Japp, det har jag. Slutade en månad typ, men saknade det så mycket! Och det ska aldrig hända igen :)
Hon är inte min men började rida henne för tre månader sedan :)
Mycket värdefull :)
Jag var 5 år :)

 

Postat av: bella

vadå utan egen häst? förklara!

Hej Bella :)
Förstår att du undrar och jag ska förklara!

I min egna snabbversin drar jag kort...Jag har aldrig haft egen ponny eller häst, men har ändå kommit väldigt långt i ridningen och suttit på allt från shetlandsponny till adenner! Började rida hos min pappas kompis när jag var fem och red lite bara ibland, när jag var sex började jag på ridskola och red där i sex år. Sedan började jag rida hos min kompis och red där i ett år, tävlade lite och så. Sedan fick jag Charmy, min hyrponny som jag hade i nio månder. När jag lämnade tillbaka henne hade jag lärt mig otroligt mycket, var även då ute på lite små tävlingar. Började rida hos min kompis igen och började tävla lite igen. Sedan red jag på ridskolan i ett halvår till och sedan kom Dezzie in i mitt liv. Och imellan alla dessa år har jag blivit tillfrågad om jag vill rida många ponny, men alltid har det varit något, eller aa egentligen bara en sak. Som jag tyvärr inte kan berätta här av privata själ. Utan häst eller ponny kan man faktiskt lyckas och det kan vara minst lika roligt!

 

Postat av: Ella♥
Min medryttar ponny ska säljas och jag letar en ny sor C elr D men vet inte hur jag ska hitta en i kungälvs trakten vet du nån?
Sedan då ja har ingen häst men vill så järna komma ut och tävla och så men vet inte hur jag gör?

Hej Ella :)
Kolla på hastnet.se eller någon hästsida, finns alltid där! :)

 

 

Tack för mig! :D
Hoppas ni börjar kolla min blogg och följer mig som ni gör med Nellie! http://underbarajjjag.blogg.se!

 

Massa kramar och pussar, eran Julia Dyberg :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. och vem är fridolf?

2011-04-24 @ 23:01:07
URL: http://peerla.blogg.se/
Postat av: Mysiseen!

Hej . Hur mår du ? :D ♥

2011-04-24 @ 23:13:16
URL: http://mysiseen.blogg.se/
Postat av: Johanna<33

sv: hahah Fridolf är 7kt söt! :p<33

Hur gammal är du förresten ? :p

2011-04-24 @ 23:18:06
URL: http://chicaas.blogg.se/
Postat av: Lindhafransson - beauty!

Hej!Kolla gärna min nystartade skönhetsblogg, har precis startat den så inlägg är där inte många. Men du får gärna ge förslag på vad du vill se i den!

Jag är ledsen om du inte vill ha sådan här reklam!

2011-04-24 @ 23:45:00
URL: http://lindhasbeauty.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Sv: Min dag har varit bra, har bara tagit det lugnt hemma :)

2011-04-25 @ 00:42:46
URL: http://lifeashille.blogg.se/
Postat av: Massoravelin♥

sv: så bra ,här me ! (: ♥ va gör du då ?!(:

2011-04-25 @ 01:10:35
URL: http://massoravelin.blogg.se/
Postat av: M A L I N - F O T O

åhh, tacka Julia MYCKET för alla DYNDERBRA svar:D as schysst! <3

2011-04-25 @ 10:54:19
URL: http://malinnfoto.blogg.se/
Postat av: Sara

Har julia någon blogg?

2011-04-25 @ 11:51:27
Postat av: linnea

hej nellie rider du Gevalia ofta eller är det för det mästa Thonna och Stella?<3

2011-04-26 @ 16:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0