Fredag - en vanlig freda

Vakna.....gick upp.....duscha......käkade.....tog på mig.....bloggade.....o nu sitter jag här.
Hmm....asså nu äre April.
Va hände med mars lixom??
SHIIT va snabbt tiden går....hänger INTE med alls.
Snart är det jue sommar...då man ligger i bikini på stranden, med håret uppsatt i trulls på hövvet & solbrillorna på. Man ligger på berget på sin handuk o blir brun.
Brun är nåt ja LÄTT blir.......riktigt brun oxå *gilla*
Tack pappa fö det :)
Idag blir det absolut mina nya converse....skinnjacka,sjal & slitna jeans, Snajs as hell.
Lite smink....o håret uppsatt.



Nellie`s tankar & känslor :

Inuti: besviken
Utanpå: samma nellie

NI hade rätt...Adam playa mig. Slet ut mitt hjärta & trampa på det IGEN.
Tack SÅ j*vla mycket.
Om du inte märkt det är jag ingen leksak....jag är en människa SOM DU, som har känslor & ett hjärta. Jag har behandlat dig mer än VÄL...bättre än alla mina vänner ihop.
Så nu sitter jag här igen.....helt j*vla down.
Om jag lyssnat på alla mina vänner som sagt NEJ nellie...han kommer såra dig igen...så hade jag sluppit detta nu.
Kommer ALDRIG förstå HUR man kan få behandla en människa så som du behandlat mig??
Jag är på riktigt & har känslor...jag har ett hjärta & jag har ett liv.
Det är f*n inte okey att släpa mig på marken gång på gång.....för DET GÖR FAN ONT ADAM.
Riktigt ont.....behandla ALDRIG nån annan såhär.
Mitt liv har DU förstört.....IGEN.
Tack.

DU GAV MIG EN SMÄLL PÅ KÄFTEN .......2 GÅNGER.
Fråga INTE ens hur jag mår.....



/ nellie b


Kommentarer
Postat av: bleket xoxo

Jag står nellie nära.

Jag är en nära vän.

Jag är äldre.

Jag finns.

Nellie har mått otroligt dåligt pga av den här killen i omgångar.

Jag har själv torkat tårar på hennes kind.

Jag har själv hört killar ringa & sms:a

Men för nellie fanns bara ****.

Jag är så jävla förbannad, för vi 2 blev ovänner då hon tog tillbaka honom.

Men nellie vet vad hon vill.

NU var det dags igen.

Å det värsta är, att han behabdlat henne DÅLIGT under denna tiden dom vart tillsamans.

Hur jag vet det?

Jo för jag själv sett sms och pratat med nellie.



Tjejer, jag är 15 år.

Ta inte skit från killar, stå på ER.



Nellie gumman, fastän jag hade rätt, finns jag här nu med!

2011-04-01 @ 10:50:54
Postat av: Anonym

Du, **** förtjänar inte dig.

Du är så jävla bra på det du gör. Du gav allt, gav honom allt. Vad jag förstått slängde han tillbaka det på dig.

Du är så jävla underbar o B-Ä-S-T. Det finns ingen som ens kommer komma i närheten av dig. Du är så perfekt som man kan bli. Kanske inte i allas ögon men i mina är du det. Jag är 12, fyller snart 13 och jag ser upp till dig. Du är min förebild.

När jag är ledsen tänker jag på dig och dina pepp-talk som du skrivit på bloggen. Dom får mig att resa mig upp, borsta bort gruset på knäna o gå vidare. När nånting händer och allt bara faller i bitar är DU den som får mig att inse att hon/han inte är värd mig. Du är en grym tjej. Du behandlar allt och alla rättvist. Dina vänner älskar dig, precis som alla som läser din blogg. Det finns några små saker som stör sig på dig och verkligen MÅSTE slänga ur sig dom där små kommentarerna om att din blogg är dålig, liten och att du bara är en liten fjortis som tror att du är 15. Det är FEL FEL FEL FEL FEL. Dom kan inte ha läst din blogg länge. Jag hade också en uppfattning av dig i början men nu när jag har läst din blogg från början till nu har jag ändrat min uppfattning till något positivt . Du är den enda som är yngre än mig som jag ser upp till. Du är helt j''kla amazing. Din blogg är helt awesome och det första jag söker på när jag loggar in på datan! Eller egentligen inte, jag behöver inte söka, jag har din blogg som startsida. Så, så fort jag öppnar internet kommer din grymma blogg upp.

Stå upp för dig själv. Du vet vart jag finns om du behöver prata. Jag lyssnar mer än gärna. Jag lovar att försöka hjälpa dig så mycket som möjligt!



Girl you're cooler then me, cooler then everybody!

2011-04-01 @ 10:51:30
Postat av: Hannah

Nellie, ta INTE åt dig av hans ord..eller vad han gör..bara skit i det.. Lämna honom nu åt sidan..han är inte välkommen hos dig, mer.. han gör som alla andra killar..sticker..vill bli ihop igen..sticker.. och så håller dom på sådär.. DU tjejen, du är inte värd en sån kille..14 fina månader..men nu måste du släppa honom..annars kommer han bara såra dig igen..FORTSÄTT vara dig själv bara..LEV dit liv..och skit i hans..om han vill ha det så, låt honom..men för det ska dit liv INTE rasa.. Nellie du har tre SKIT fina ponnysar (snart två bara) du har SKIT många vänner..du är bara 11 och HAR en sån här stor blogg..SLUTA inte leva, bara för att Adam är en sån person..lämna honom och sköt dig, han ska inte få tränga på längre..FORTSÄTT KÄMPA, Nellie.. <33

(Ursäkta språket)



//Hannah

2011-04-01 @ 10:54:30
URL: http://ponnytjejen.webblogg.se/
Postat av: Malin

Du, **** förtjänar inte dig.

Du är så jävla bra på det du gör. Du gav allt, gav honom allt. Vad jag förstått slängde han tillbaka det på dig.

Du är så jävla underbar o B-Ä-S-T. Det finns ingen som ens kommer komma i närheten av dig. Du är så perfekt som man kan bli. Kanske inte i allas ögon men i mina är du det. Jag är 12, fyller snart 13 och jag ser upp till dig. Du är min förebild.

När jag är ledsen tänker jag på dig och dina pepp-talk som du skrivit på bloggen. Dom får mig att resa mig upp, borsta bort gruset på knäna o gå vidare. När nånting händer och allt bara faller i bitar är DU den som får mig att inse att hon/han inte är värd mig. Du är en grym tjej. Du behandlar allt och alla rättvist. Dina vänner älskar dig, precis som alla som läser din blogg. Det finns några små saker som stör sig på dig och verkligen MÅSTE slänga ur sig dom där små kommentarerna om att din blogg är dålig, liten och att du bara är en liten fjortis som tror att du är 15. Det är FEL FEL FEL FEL FEL. Dom kan inte ha läst din blogg länge. Jag hade också en uppfattning av dig i början men nu när jag har läst din blogg från början till nu har jag ändrat min uppfattning till något positivt . Du är den enda som är yngre än mig som jag ser upp till. Du är helt j''kla amazing. Din blogg är helt awesome och det första jag söker på när jag loggar in på datan! Eller egentligen inte, jag behöver inte söka, jag har din blogg som startsida. Så, så fort jag öppnar internet kommer din grymma blogg upp.

Stå upp för dig själv. Du vet vart jag finns om du behöver prata. Jag lyssnar mer än gärna. Jag lovar att försöka hjälpa dig så mycket som möjligt!



Girl you're cooler then me, cooler then everybody!

2011-04-01 @ 11:18:09
URL: http://belindastraaning.blogg.se/
Postat av: AManda

HAHA APRIL APRIL I GUESS XD

2011-04-01 @ 11:18:51
Postat av: Anonym

FY FAN



vilken jvla playa.

HANS förlust

2011-04-01 @ 11:32:25
Postat av: julia wallander

Aprilskämt eller?

2011-04-01 @ 11:34:52
Postat av: Carro

Gumman Finns! Finns! Finns!



SMS:a mig! <3



Vethur det känns! <3 <3 <3 <3 <3 <3



Var as kär i en kille och så blev han tsm med en av mina bästa kompisar. Asså shit va man gråter! Men gumman om han gör dig illa så e han endå inget att ha! Vet att det gör ont, såå sjukt ont. Men det blir bra <3 LOVAR! Du kommer hitta en underbar kille som inte gör dig illa och det e du så värd! <3 <3 <3



nellie är super söt och snäll

den som gör henne illa är värd en stor fet smäll!



Gumman du betyder så jävla mkt för så många! Skit i idioterna och bry dig om dina vänner. LOVE U! <3<3<3

2011-04-01 @ 11:36:58
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Elin

Alltid undrat vad du ens ser hos honom??

Random om nåt liksom?

EL?????

2011-04-01 @ 11:42:14
URL: http://random.blogg.se/
Postat av: Ina

Fy fan vilket jävla äckel förlåt men asså det där hände mig med för typ 2 månader sen och jag är fortfarande ledsen så ta inte åt dig bara!! :/

2011-04-01 @ 11:58:41
URL: http://eliteriders.blogg.se/
Postat av: kille häggvall >>

Håller med den dära elin host

2011-04-01 @ 12:04:14
Postat av: stinaaaa

usch .. :( stå på dig och jag finns häär !

2011-04-01 @ 12:14:57
URL: http://ponnymuppar.blogg.se/
Postat av: ella

amen vafan @@@@

2011-04-01 @ 12:40:17
Postat av: jenny

Fyfan du är värd någon mycket bättre än han..

Detta har hänt mig ... Min kille dumpade mig för min bästa kompis.. Inte så kul men jag klarade det-- Jag såg framåt och glömde honom, gå vidare är det ända du bör göra...Han är inte värd dina tårar helt enkelt..

2011-04-01 @ 12:41:48
Postat av: matilda

HAHAHHAHAHA

aprilskämt vafan ?! :D

2011-04-01 @ 12:52:44
URL: http://ponnytiden.webblogg.se/
Postat av: Frida

jag vet hur jävla svårt du har det just nu, jag finns alltid här! även fast jag inte känner dig så har jag lust att bara krama om dig just nu! jag vet hur svårt det är att glömma ngn men du kan gå vidare, han kommer snart inse hur jäkla f*cking dum han har varit!

och du? jag har gjort en idolbild till dig, vad har du för mail?

Nellie, du e bäst! tro på dig själv. Ta en dag åt att bara vara med dina bästakompisar och inte tänka på honom...jag vet att det är svårt! Men du har ju dina kompisar som jag hoppas står bakom dig och stöttar dig fram! <3

2011-04-01 @ 12:57:14
URL: http://fridawoxen.blogg.se/
Postat av: Anonym

april april ...

2011-04-01 @ 12:58:59
Postat av: berta♥

Sv:Det skulle va grymt kul!=D

2011-04-01 @ 13:24:23
URL: http://hoppteamet.bloggplatsen.se
Postat av: minnie

Nellie din stackare! Jag vet att vi inte känner varandra men du förtjänar inte detta, inte igen! finns <3

2011-04-01 @ 13:40:22
URL: http://minnies.blogg.se/
Postat av: Julia

Neej! vad fan jävla unge!!!!!! Blir så ARG!!! Jävla idiot! skulle kunna slå ner honom!

Nellie jag vill inte se dig ledsen mer! när jag ser dig ledsen så blir jag ledsen! :´´( Gumman han kan dra åt helvete!! Du är inte värd en sån! Nellie jag finns jag gör alltid det! Jag vet att det är svårt men ta bort honom från ditt huvud och hjärta släng bort honom i soptunnan där han hör hemma! Gumman RING MIG och om du inte årkar smsa men jag finns jag finns för dig 24/7 <3 <3 <3 <3 <3 Älskar dig <3

2011-04-01 @ 13:44:16
URL: http://horzeriders.blogg.se/
Postat av: Hannes

Men nellie vafan fuck him elle?

2011-04-01 @ 13:52:01
Postat av: tess

jag hoppas att de är inte är ett april skämt , för d skulle verkligen inte va kul !



Stå på dig tjejen, gör grejerna som får dig att må bra & bara skit i honom. Vill han ha dig tillbaka ska han fan nästan dö för att få dig & gör han de så ska du stå på dig. låt ingen trycka ner dig nellie !

2011-04-01 @ 14:08:19
Postat av: Malin

Stackars dig Nellie, du förtjänar så mmycket bättre än honom. . KÄMPA VIDARE, låt inte han förstöra ditt liv , han är en idiot som spela med folks känslor!

Bästanellie! <3

2011-04-01 @ 14:13:45
URL: http://nyylund.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas INTE att detta är ett aprilskämt.........

2011-04-01 @ 14:13:47
URL: http://belindastraaning.blogg.se/
Postat av: moa

nellie , exakt den känslan du har NU , har jag oxå fått vara med om.

Min kille gjorde samma sak , jag gav han en sista chans , o han sa massa : älskar dig mest av allt.

nu är det slut o han går runt o snackar skit om mig , brukar kalla mig ho*a o massa könsord.

Så jävla moget , killar är skit har jag lärt mig.

Jag har ingen lust eller tid att lägga ner massa engeri på dom , det ända dom har tid med att göra är att krossa ens hjärta.

Visst , var man nere nån dag , men sen var det bara att skrapa bort såren o köra vidare , ingen tid o tänka på en idiot som krossar mitt hjärta.

Jag älskar din blogg , och har förstått att du är en tuff tjej som inte tar nån skit o kör vidare.

Håll hårt i det , jag vet att du kan , bara du vill!

<3

2011-04-01 @ 14:13:56
Postat av: Amanda

Aprilskämt? ;)

2011-04-01 @ 14:15:43
URL: http://gazeela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hörni,det är första april idag? ;)

2011-04-01 @ 14:18:39
Postat av: Inez

Men FAN vad ARG jag blir! Den råttan förtjänar inte dig! Du är värd mer och mycket bättre än så! Han är inte värd dig, dina ord, din blick eller något annat. Han är ett enda aprilskämt! Och nu är jag så sur att jag inte kommer på något mer. Men jag bor så långt bort från dig. Så jag får skicka mitt bröd med ost på som jag gjorde på hemkundskape till dig ist. Fast om jag var du, skulle jag nog inte äta det.. Finns<3

2011-04-01 @ 14:19:07
URL: http://teamlb.blogg.se/
Postat av: Anonym

april, april ?

2011-04-01 @ 14:19:28
Postat av: wilma

alltså först blev jag HELT chockad, jag trodde inte detta var sant, eller är det? Lite konstigt är det att det är på 1 april :)

Men nellie, om det är sant, så då är du verkligen strak och kan klara dig genom detta, we blive in you <3

2011-04-01 @ 14:28:27
Postat av: tilda

Nee fy f*n, stackare :'( <33

2011-04-01 @ 14:30:00
URL: http://ttiillddiiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

äckel

2011-04-01 @ 14:30:02
Postat av: bella

aprilskämt!! <3

2011-04-01 @ 14:31:23
Postat av: Anonym

Hoppas inte att du skämtar,för isåfall är det sjukt dålig stil.att skämta om kärlek kan man inte..

2011-04-01 @ 14:37:55
Postat av: lisa

Aprilskämt ? ^^<3

2011-04-01 @ 14:38:05
URL: http://litetuff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla säg att de va aprilskämt!!??

2011-04-01 @ 14:46:58
URL: http://ejls.blogg.se/
Postat av: Ebba !<3

2011-04-01 @ 14:50:33
URL: http://fantasypony.blogg.se/
Postat av: Ebba

Nellie slog han digg ? ;O isf blir jag arg ! han förtjänar inte en son fin underbar tjej som dig ! <3 du är stadig som orkar med detta ! Jag finns <3333/Ebba

2011-04-01 @ 14:52:27
URL: http://fantasypony.blogg.se/
Postat av: Filippa (Fotoblogg) ♥

Hoppas det var ett april skämt? :(



Finns allways <3

2011-04-01 @ 14:55:25
URL: http://filippasfoton.blogg.se/
Postat av: isha :)

usch, finns sådana idioter... :/

2011-04-01 @ 15:05:52
URL: http://ddolphiin.blogg.se/
Postat av: Linn Larsson

Finns Nellie!



Vet att du och ja inte känner varan så bra men du är en underbar person.



**** förtjänar inte dig Nellie om han håller på så.. Vet att det är svårt.. Har hänt mig samma sak, men en sak kan jag lova du kan hitta en mycket bättre kille som behandlar dig som guld vilket du är värd.



Men Nellie stå på dig, bara så du vet så finns jag här och jag stannar. Läser alltid din blogg!

2011-04-01 @ 15:11:15
URL: http://finasteponnyn.blogg.se/
Postat av: ?

är det första april idag? :)

2011-04-01 @ 15:34:18
Postat av: vilma

om det här är ett aprilskämt så är det INTE kul :(



och om det här inte är ett aprilskämt så kan adam dra åt helvete

2011-04-01 @ 15:43:26
Postat av: Sofia ♥

Vinn en kamera på min blogg!

Det va så längesen jag hade en tävling läs mer hur man gör på min blogg ;)

2011-04-01 @ 15:49:46
URL: http://fiastylee.blogg.se/
Postat av: Anonym

adam dom´t play with nelllies feelings lixom , nellie är ju så söt och helt perfekt så ba gå du och sabbar lixom åååååååååååå



PS. nellie stå på dig, du förtjänar bättre!<3 ;)

2011-04-01 @ 15:58:24
Postat av: Rebecca

Hoppas du läser allt detta fastän det gör ont, det är jag igen - hon 17:åringen. Kommer du ihåg? I vilket fall - jag känner so badly igen mig för jag har gått igenom detsamma som du, blivit sviken av samma grabb som oxå playat. Det enda tipset jag kan ge dig är faktiskt tid, tyvärr. Och att snacka ur dig till dina underbara vänner. Det får ta sin tid det här Nellie, det är förjävligt under tiden, men snart ser du att du är så mycket starkare och bättre än Adam så du kommer skina upp igen. Jag lovar, låt det bara ta tid gumman. Och tid, det river tyvärr.. Men du klarar det, bara du har dina vänner. Kram på dig och sköt om dig, och ni nära vänner: sköt om henne!

2011-04-01 @ 15:58:51
Postat av: Jennifer :)

april april :P

2011-04-01 @ 16:10:05
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/
Postat av: Hamreryttarna - Ellinore

Sv: haha, ja XD Jag är typ 100% säker på att du kommer ångra dig :/

2011-04-01 @ 16:15:35
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Sara- Hamreryttarna

April April.. eller? xD

2011-04-01 @ 16:17:08
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Carro

Varför ska hon skämta????



Man kan bli sårad även på 1:a april!



Det e synd om henne! OM detta e sant (som jag tror) Så blir det nog inte bättre om ni sitter och säger att det e ett april skämt!



Nellie säger det igen! finns! <3

2011-04-01 @ 16:25:14
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Carro

Varför ska hon skämta????



Man kan bli sårad även på 1:a april!



Det e synd om henne! OM detta e sant (som jag tror) Så blir det nog inte bättre om ni sitter och säger att det e ett april skämt!



Nellie säger det igen! finns! <3

2011-04-01 @ 16:25:17
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: johanna

jävla svin säriöst !!!!

jag känner dig inte men jag finns om du vill prata eller vad man säger :)

2011-04-01 @ 16:30:59
URL: http://jogge.blogg.se/
Postat av: vilma

läste inlägget igen, och det verkar inte direkt som en skämt.

dessutom tror jag inte att du skulle skämta om nåt sånt.



och det värsta är att du ÄLSKADE honom, GAV honom ALLT, och så behandlar han dig som skit



du är värd någon bättre, nellie, nån jävligt mycket bättre

2011-04-01 @ 17:35:50
Postat av: Vendela Werner

Nellie... på något sätt visste jag att han skulle göra så... kanske inte vet hur det känns, men finns här för dig om du vill prata, du kommer hitta någon mycket bättre, kämpa på! <3

2011-04-01 @ 17:45:30
URL: http://vendelajacobsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Stakars dig gjorde adam värkligen det??



Och har hört att du fått dumma brev e det sant??



Tycker synd om dig

2011-04-01 @ 18:21:52
Postat av: Anonym

Var gästblogga du?

2011-04-01 @ 18:23:24
Postat av: ebba

nellie, adam förkärnan inte dig.

du förkärnar en riktig kille, ingen player

han är så jävla falsk, få ut honom ur ditt liv, GLÖM HONOM

förstår precis hur du känner det... lider med dig gumman<3

2011-04-01 @ 18:43:19
URL: http://ebbalye.blogg.se/
Postat av: sofia

Ååå gumman, vill bara komma till dej och krama dejj!<3

2011-04-01 @ 18:48:11
URL: http://sofiamagnbrant.blogg.se/
Postat av: Johanna

Usch Nellie, vet hur det känns! Finns <3 Han e bara en råtta, du e en prinsessa. Kan bara säga att det bästa är att glömma och att försöka att inte bry sig! Ännu en gång: finns! Trots att jag inte känner dig alls så vet jag att du är så himla stark. Det kommer kännas bättre och jag vet en sak: hästar och vänner hjälper asmkt!<3

2011-04-01 @ 18:50:35
URL: http://sweetyponny.blogg.se/
Postat av: Evelina

Aprilskämt eller?

2011-04-01 @ 18:54:01
URL: http://evelinafyhr,blogg.se
Postat av: mandah

till alla som tror att detta är ett april skämt

asså nellie skulle NEVER skämta om nåt sånt här ??

d är faktiskt allvarligt...

asså nellie skulle NEVER EVER skämta om en sån här sak, I KNOW THAT !



och nellie, jag finns här.

messa mej om du behöver snacka,eller ring!

puss finns alltid för dig älskling !<3

2011-04-01 @ 18:58:14
URL: http://aamandanormen.blogg.se/
Postat av: Estrid

Ni som tror det e april skämt, assåå man skämtar inte om kärlek och känslor?



Finns Nellie!<33

2011-04-01 @ 19:02:35
URL: http://ejls.blogg.se/
Postat av: Elin

FYfan hur kan man göra så?!?! Tycker det är hemskt första gången och nu en andra... Men nu tycker jag att du itne ska låta honom få komma in i ditt hjärta mer för vill han inte ha dig första gången ska han itne få dig någon gång. Men förstår att det är svårt och finns fast du inte känner mig <333 Vet du vem jag är på fb?

2011-04-01 @ 19:38:28
URL: http://horzeriders.blogg.se/
Postat av: Rode

asså jisses förlåt men hur f*n kan man behandla någon som du blivit behandlad , serri! Så gör man inte, speciellt inte mot dig som förlät honom igen för det han gjorde innan. Nellie, jag hoppas att du vet att det inte är dig det är fel på utan det är den han gjorde som är felfelfel.

Du är den du är och ändra inte på dig för någon annans skull,för du är bäst precis som du är.Keep on going girl! :)

2011-04-01 @ 19:48:25
Postat av: klara

du har klarat det förrut, och du kommer garanterat göra det igen . du är stark, nellie !



du är grym, tjejen !

btw, älskar dig blogg skit mycket .

kram .

2011-04-01 @ 20:29:59
Postat av: amanda h

OK... NU KÄNNS DETTA HELT FEL..

är det slut? på riktigt elr e det aprilskämt?

MEN om det är sant att han gjorde detta mot dej så blir jag faktiskt riktigt jävla förbanad! JAG SKREV FÖR ETT TAG SEDAN : att du och adam är det vackraste paet på jorden!

men detta då? hoppas verkligen inte att det är sant för jag kan inte säga att han är dum i huvudet och att du förtjänar bättre om det nu är ett skämt.. för då kan man ju inte sen skriva: nnnaw ni är så fina tsm? det är ju ÄKTA! ne men om detta är sant... så blir man bara besviken... för du har inte GJORT ETT ENDA FEL NÄR DET GÄLLERcDENNA KILLE! du behandlade han guld..mer en det! så mer kan jag inte skriva.. men oppas verkligen att detta inte är sant... för om det är det... så kommer du snart få höra en annan version av detta! ADAM ÄR RIKTIGT JÄVLA DUM OM DETTA ÄR SANT..MER SÄGER JAG INTE.



HOPPAS ATT DU VET ATT JAG ALLTID FINNS HÄR NELLIE! JAG ÄR INGEN SOM FINNS I DECEMBER OCH BORTA I APRIL..NEPP 24/7! DÅ FINNS JAG! SÅ SKRIV ELR ALLT DU VILL! FINNS ALLTID HÄR FÖR ATT LYSSNA,GRÅTA SKRATTA OCH FLAMSA MED DEJ!

OCH SÄGER DETTA OCKSÅ.. DET HANDLAR INTE BARA OM ATT KÄMPA.. DU KAN-! MEN DU ÄR OCKSÅ 11 ÅR OCH MÄNNISKA! SÅ DU HAR ALL RÄTT ATT FÅ VARA SVAG EN STUND!

PUSSAR O KRAMAR AMANDA.

2011-04-01 @ 21:40:25
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: felicia

asso ett april skämt kan det ju nt precis vara när det inte står att dom är tsm lixom :S



jag fattar nt varför alla killar ska playa en , vafan är det roliga i det ... att se den ena bli sårad ?



hoppas allt blir bra igen :) , btw du har fina hästar :) /felicia

2011-04-01 @ 22:30:53
Postat av: Anonym

Riktigt riktigt störd är du om du skämtar om sådant. Riktigt omogen och sjuk i huvudet.

2011-04-01 @ 22:59:07
Postat av: charlotte

Åh... inte igen.. :(

Nellie snälla, du är värd så jävla mycket mer, han är ett stort svin just nu.. gå vidare, jag vet att det e svårt, men du är stark och jag vet att du klarar det, självklart kan även du ramla tillbaka, men du har så fina vänner omkring dig som hjälper & stöttar, om vi hade vart vänner hade du verkligen inte varit ensam, jag hatar när mina vänner mår dåligt, om dom mår dåligt gör jag också det, så är det..

Snälla Nellie, sluta aldrig kämpa, du är B Ä S T, glöm never det gumman.. <33

2011-04-02 @ 00:56:11
URL: http://barachalle.bloggplatsen.se
Postat av: amelie

stackars dej :(

finns!

2011-04-02 @ 09:15:53
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/
Postat av: Emma

fyfan vad lågt

jag tycker att han ska få veta hur du känner

han ska få veta vad han har gjort.. för det är inget han kan komma undan med.

Som du sa har du också känslor och om han då inte fattar det så är det ingen kille för dig..jag vet att det är svårt att ta, för själv tycker jag att ni är jätte fina tsm..



att vara stark är inte att aldrig gråta

att vara stark är attgå vidare

och även om jag inte känner dig så vet jag och många fler att du kommer klara det

för du är det bästa tjejen som jag vet om

KRAM!

2011-04-02 @ 15:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0