Me , me, me ,me ,me & me

Hej på er!! Shiiit va ja slarvat med bloggen asså.
Men ska föklara. Vart med Adam i 2 dagar..vi vart ihop i 10 månader igår..så la undan bloggen lixom. Vi chilla hela dan, prata om massa & skratta såklart med.
Innan va ja me hans söwta mami Karin & kolla på Adams match. Bby gjorde 3 mål....yeeehh han e MIIIIIIIIIIIIIN @@@@ <333

Kul att va med hans mamma lite & prata o så. Världens sötaste verkligen...

Som sagt sen..vart i stallet & ridit ponnysarna. Båda börjar bli lurviga nu, men vill inte raka än. Väntar tills nästa tävling närmar sig.



dagens outfit:
* min nya skinnjacka från mommo & moffa = Fett chill
* jeans chinos från i dig denim  - sjöbarn
* linne från grunt - sjöbarn
* scafes från Grunt - sjöbarn
* väska från gbg

Idag skall ja skolan chill, kort dag. Ska till stallet senare med pappa & smilla. Ska rida Gevalia.
Hone extra dunder fin nu att rida,såklart...ba för hon ska säljas :(
NJUTER av VARJE j*vla sekund av henne nu.
Pussar & kramar hela tiden.
KOmmer ALDRIG glömma den ponnyn . MIN DRÖM
Jag sviker dig inte älskling - jag låter dig bara gå vidare....



Gevalia - Nellie`s stjärna som lyser på himlen.
Kan aldrig föklara för nån - GÅR inte.
Känslan av att sitta på din rygg...känslan när dom ropar ut:
Nellie Berntsson på GEVALIA var god rid....det e där & DÅ.
Men vet att det finns en tjej av alla dom som ringt som kommer älska dig lika mkt som jag.
Du måste få dina äpplen varje dag & du måste få det på ditt egna sätt.
För du har TATT mig dit ja e idag. BARA DU.

Vi älskar dig lika mkt båda 2 <33333

                         *          *            *
Som sagt IMON smäller DET:

Då drar jag & mina vänner till Göteborg.

 alla vi blir det!!

 

Vi drar & kollar på `i rymden finns inga känslor` på bergakungen, sen drar vi & käkar på goaste stället på avenyn: el corazon.

Åhhhh så mysigt asså.

Sen åker vi hem me mamma & pappa & alla sover över. Partar & skojjar på kvällen.

Räka med MASSA filmer & MASSA bilder på söndag hahahahaahah



På söndag kommer min nya ponny kl 08 på morgonen. Vet att ni har massa frågor om henne.....men det är en hon.
Hon e perfekt. Ridit henne nåra gånger & vart hos min tränare med henne oxå. Vi e jättenöjda & hon e galet vacker.
Ni kommer få massa bilder på henne..men först vill ja lära kenne henne själv & så.
Men som sagt - hon e fantastisk!!!!

Sen kommer Rebecca, Miche`l & Maria & käkar hos oss. Ska bli AS kul asså. Hehehe kul att fylla år jue!!

Men Smilla vann ju gästbloggningen...hon e typ as stolt elle nåt? ;-)
Går omkring me värsta smajlet...det kommer osså.



Så imon...blire typ ingen update. Då firar ja min födelsedag me min pojkvän & min 2 bästa vänner & min familj.
Nya ponnyn på söndag & sen kommer släkten.
Phuu...GRYM helg.

* ska käka, hörs sen.

 <3 adam, love u mesht <3






/ nellish

Kommentarer
Postat av: nelly

du är så himla duktig nellie , fortsätt kämpa ! <3

2010-09-25 @ 20:43:06
URL: http://ccchipper.blogg.se/
Postat av: nelly

du är så himla duktig nellie , fortsätt kämpa ! <3

2010-09-25 @ 20:43:19
URL: http://ccchipper.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag såg dej när du satt och kollade på Adam när han spelade. :D

2010-09-26 @ 19:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0