Synd om mig...

Aj aj aj AS ONT i halsen idag jue :(
Asså VILL inte bli sjuk...neeeeeeeeeeej :(

Drömde om Gevalia inatt & HUR underbar hon är. Ja e så jädra glad att mammas kompis Sara ringde de där samtalet så vi hitta henne. Utan gevalia.....hmm INGET nellie där ja e idag.



Gmn....tror du känner på dig va  som e på gång. Känns så...men jag tror du förstår. Du ska ta nästa lilla tjej till där ja e idag. Det är det du e bra på. Att hjälpa en innan man blir fö bra.
Min högsta önskan är att du bara ska få va min livet ut..men vet att det inte funkar.

Gevalia - jag älskar DIG, hoppas du vet d.

                       *          *          *



VÄLJER UT DOM 10 BÄSTA FRÅGORNA IKVÄLL &

SVARAR LÅNGA ÄRLIGA SVAR FRÅN HJÄRTAT !



/ NELLIE BERNTSSON


Kommentarer
Postat av: Felicia Stenberg :)

Nellie ?

Vad gör att du är så målmedveten när det gäller dina hästar ?

Liksom, vart får du styrkan ifrån att orka kämpa som du gör?

Adam,dina föräldrar, kompisar. Ja vad är det ?

Skulle va sjukt glad om jag fick svar.



jag är 16år, men ser verkligen upp till dig tjejen!<3

2010-09-28 @ 13:38:35
URL: http://feliciahstenberg.blogg.se/
Postat av: nellie k

Heej..jag undrar bara hur du och adam fick kontakt ?

Vet att ni va vänner osså innan, men lixom INNAN det :)

2010-09-28 @ 15:02:04
Postat av: emma

vad heter din nya häst?

vad är din nya häst för ras?

När fick du din första häst?

Har du vart i Gällivare nångång?

2010-09-28 @ 15:08:48
URL: http://emmasjohansson.blogg.se/
Postat av: Vendela

Gillar du att göra ngt annat än att rida som att sjunga eller spela fotboll till exempel ;)<3

2010-09-28 @ 15:12:06
URL: http://[email protected]
Postat av: amandahenriksson

hej Nellie!



2 frågor!..

her du någon gång känt att du e trött på allting och inte vill leva...



andra frågan...



vad e deet värsta som skulle va med killar tex skulle du va ihop me nån som går runt i kläder som inte passar elr mjukis varje dag? tacksam för svar!!!! älskar din blogg till 100000000 % den e bättre en bäst i världen! lycka till me din nya ponny!!!! <333333333333

2010-09-28 @ 15:42:06
Postat av: Anonym

hur känner du ponnyochryttare elisabeth ?

ni värkar vara bra vänner ?

vad tycker du om hennes ridstil/blogg/ponny?



puwsss din blogg är bäääästh<33333

2010-09-28 @ 16:07:27
Postat av: Vilma <3

1. När du kommer hem från skolan vad gör du helst då innan du går ut och rider? <3

2. Vad gör du helst en ledig fredags kväll med familjen? <3

3. Hur ofta är du utomlands? <3

i så fall vart åker du ? <3

2010-09-28 @ 16:53:24
Postat av: erik<33

1. Hur många liter tårar grät du när Gevalia inte var din längre.?

2.I procent hur mkt älskar du Adam??

3. Hur många minuter eller timmar v tänker du på Adam varje dag??

4.Vilken sport är roligast förutom att rida??

5.Har du någonsin varit kär i Alex eller har ni varit ihop??

6.Vad gör du på fritiden när du inte är med kompisar eller rider alltså när du är hemma:)

2010-09-28 @ 17:28:05
Postat av: erik<33

Glömde en fråga innan är du riktig blondin eller har du färgat??

2010-09-28 @ 17:31:51
Postat av: Linn

Hur äe du som person?<3



/Linn

2010-09-28 @ 19:25:55
Postat av: Emmaa <3

Nellie, Du och Adam e ju såå 'tajjta'. Va gillar du mest me han? :)

Och Alex sa att han hade vart kär i dej men va du kär i han då oxå ? :P

Har du någonsin tunika eller klänning på dig ?? :) Inte jag xd.

Vad är det högsta du har hoppat med Gevalia ? :)



Och ord om din blogg !

Din blogg betyder faktiskt väldigt för mig för att du är så modig och du är alltid dej själv och försöker verkligen inte vara någon annan och jag e verkligen inte sån ! Jag försöker följa strömmen, och vågar inte vara mej själv och när jag läser om dig så fattar jag att jag borde vara mej själv för då blir man mycke lyckligare och man har nästan inga problem och jag kanske inte e lika ledsen som jag e nu.

JAG BORDE VARA MEJSJÄLV! INGEN ANNAN ! JAG MÅSTE VÅGA! dim blogg har fått mig att börja tänka om ! <3



/ Emma, som ska ändra sej <3

2010-09-28 @ 20:09:20
Postat av: Anna B

Tjenna ;D



Hur gammal är du? du skriver att du är 7, men du ser faktiskt mycket äldre ut (: (possetivt ;) )



Hur länge har du och din kille varit tillsammans? ;)



hur träffades nu?



vem va det som "frågade" ?



har ni gort något mer en att pussat/hånglat/kramats ? ;D



Puss och grattis i efterskott :D

2010-09-28 @ 20:32:54
Postat av: Felicia

Känner du jacob ling-vannerus från ponnyakuten?



eller kollade du ens på det?



Puss ;D <3

2010-09-28 @ 20:37:32
Postat av: Oline Kristiansson

ja hade oxå 7kt ont i halsen idag:)

2010-09-28 @ 21:57:24
URL: http://oolinekristiansson.bloggplatsen.se
Postat av: Tilda O<3

Hur började du o Adam känna varandra så bra o tycker du typ om fotboll alls elr nån annan sport typppp....????(LLLL)

2010-09-30 @ 18:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0