Jag är OTROLIGT kär i min nya ponny



Power ponny, älskling



vacker är du & har ett hjärta av GULD



2:a dan på det nya stället - ditt nya hem älskling <33



Hon heter "Stella" hon är holländsk import. Hon är 7 år. Hon är en maxad b ponny 1, 30 hög. Jag skall rida henne & Thonna HELA vägen tills jag är 13 år. 3 år till alltså.
Hon är precis den ponny jag drömt om - vi hitta henne & provred henne några gånger.
Tillsamans med råd från min tränare & hans tjej...tyckte vi att detta va ponnyn fö mig <33

Imon blir vår 1:a träning för Kristian & det skall bli sjukt underbart o spännande att VÅR tid börjar nu gumman. DU är verkligen allt jag drömt om. Du tar vid där min & Gevalias resa slutar. Jag älskar DIG & vi 2 VILL samma sak & NÅ samma mål.

Stella <3 Nellie
Thonnis <3 Nellie
Gevalia <3 Nellie

/ Nellie


Kommentarer
Postat av: Emelie

Aww vad fin :)

2010-09-27 @ 20:49:44
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Anonym

har hon tävlat något innan ? :)

2010-09-27 @ 21:27:21
Postat av: mollie samuelsson (:

sv: gud vad kul för dig att fått en ny ponny och jag kan förstå att det kändes bättre när du fick reda på att du skulle få en ponny till!



kram!

2010-09-27 @ 21:51:33
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/
Postat av: Erika

Vet att det är jobbigt att sälja för jag har samma problem just nu... Måste sälja min B-ponny eftersom jag är 13 iår =''( Men det var ju jätte kul att du har fått en ny liten ponny!=) Har den tävlat någonting innan?

2010-09-28 @ 18:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0