Hunterstövlarna på gumman....

Gomorron. Kvällen blev as mysig som ja visste. Massa bus ridning i stallet. ALLA red typ...haha.

Adam & jag drog & köpte pizza & hyrde film. Nya Wallander.
Kolla på den....myws.

Som vanlit vaknar ja tidigare än han...sömntuta aaaaw <33

Men bloggar mer senare. Idag blire stallet & fixxa allt fö imon. Packa, tvätta, putsa & fixa.

Ella.....tack fö söta sms...vi ses imon då gmn <333
Faster T hänger med imon då med, love till d. Hunter stövlarna på gumman & tjocka jackan ;-)

BTW..tror ja ska tävla i beiga ridbyxor imon. Lite trött på vita..beiga med min blå kingsland & röda tretorn. NICE !!!
 
Besöksrekord igår efter alex gästbloggning!!

Fattar det, då de va GRYMT top Class på hela inlägget.

* Alex...läste din fina kommentar du svarat om mig.
Alex...jag älskar dig, sluta aldrig finnas i mitt liv <3333

/ Nellie Berntsson

Kommentarer
Postat av: Ella

Fina nellie:)<3

2010-09-18 @ 10:57:04
Postat av: Faster T

Hunter stövlarna it's on ;)hahah !

2010-09-18 @ 17:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0