Här kommer svaren - som jag lovat er <33

hur lång e du & hur mkt väger du? :)

/ alicia


Hej Alicia. Jag är ca 1,46 lång & väger 33 kg ( tror jag ) inte säker alls, men tror!!

skulle du nt filma lr fota ditt hus?:D
din blogg e såå fin!!!;D<333333
kram, sandraaa!!

/ sandraaa

Hej Sandraaaaa!! Har fotat det för längesen & lagt ut det. Men...kanske. Måste fråga mami om det där, hon kan va lite kinkig på sånt ;-) Men ska försöka fixxa det såklart!!

Vad e d för märke på dina randiga/rutiga ridbyxor?:))
dem e så snyggaaa:p

/ klara


Hej Klara!! Hahaha dom e från ullared!! Har olika från mountain horse, kingsland & andra märken. Men dom är de som vart BÄST, hållt as bra lixom. Tummen upp för ullared!!

Vart köper du dina kläder?
du har så himla snygg stil, <33

/ ida

Hej Ida!! Jag köper min köäder såklart i mammas kläd affär SJÖBARN älskar märket GRUNT. Är helt galen i nya märket I DIG DENIM. ASSÅ LOVE till dom jeansen, lite dyra men as nice. Sen såklart h&m & Gina..som alla andra. Men inte massa grejjer typ. Inte kjol & sånt...jeans & enkel tröjja. Min stil e enkel.
Tack gmn <33

vilka bloggar läser du mest ? <3

/ nellie k


Hej Nellie.

Dom jag läser är dessa:

Lisa`s för att den uppdateras ofta & det får mig att vilja läsa den! Sen diggar jag Lisa lixom.

Dhani ba för hon e vacker & as snygg...hehehe

Sen läser ja lite andra bloggar ibland...men vissa uppdaterar dåligt & skriver inget kul alls..då blire inte att man kollar. En blogg ska uppdateras & finnas för att man har nåt som folk vill läsa om.
Men läser INTE många bloggar.

Några till.... hehe :)

vad är din favoritmat?
var köper du den mesta utrustningen till dina ponnysar?

Vad är det bästa som hänt dig?

kram<33

/ ida

Hej Ida! Min favorit mat är mammas lax soppa. Såååå gooood..mums.
Min utrustning har jag köpt på sjöängens ridshop..men sadeln på svensk ridsport i kumgsbacka.
Hmmm...det bästa som hänt mig?? Händer massa grejjer varje dag..men nåt med hästarna måste de ju bli såklart.
Mitt första meeting pris eller bara när en träning känns SÅ JÄVLA BRA typ ;-)
Sen är adam extremt VIKTIG & bland d bästa som hänt mig <33 Både som vän & pojkvän<33

uttalar man gevalia ,
jevalia lr gevalia?:)

/ tora

Hej Tora. Gevalia uttalar man som kaffet. JEVALIA.
Åh hon är såååå fin min dröm ponny <33

hej!!
Varför har du inte Fejj?? (facebook)
Ee du "pappigris"?
Smilla brukar hon rida mycke o så?
E du o hon lika i sättet??

Kram josephine p

Hej Jossan.
Jag får inte ha facebook för mamma o pappa.
Ohja..ja e VÄLDIT mkt pappigris. Asså EXTREMT.
Ja, smilla rider privatlektion 1/dag vecka..sen mer. Men typ varannan dag.
Nej VI E INTE lika i sättet, inte alls.

Tråkfråga men vad betyder jag för dig eller så? ;p
Jag vill se mer videobloggar i din blogg :D<3

/Malin (sis)

Tja Syrran!!

Jo du är en väldigt trogen bloggläsare. En väldigt nära vän som ALLTID får mig på gott humör. Självklart så ska vi hänga i Falsterbo nästa sommar du o jag!!
Hmm..asså videoblogg är INTE min grejj asså. Hate min röst & att se mig själv på film. Men ska göra det för DIN skull!!


har du kommit på namnen till dina ponnysar?
söta namn iallafall :)
vad heter du i mellannamn?
vad längtar du mest till?
vad heter den första hästen du red i ditt liv?.

/ ida

Hej Ida!!
nej det har jag inte, dom hette det innan.
Jag heter Josephine i mellannamn. Just nu längtar jag mest till på fredag för då ska ja va me adam & vi ska ha myws helg ihop. Men annars min födelsedags fest den 25:e :)
Asså kommer inte ihåg d....men en som ja red tidit hette Flingan.

1. Har du både blåa och röda Tretorn? :)
2. När började du rida (på ridskola?) :) :)

/ jennifer :)


Hej Jennifer!!

Nej jag har bara röda tretorn. Jag börja på ridskola när ja var 5 år.

Vem är DANNE??:D
snälllaa svara på d¨!!

/ sofia

Hej Sofia! Jo serrö, Danne är en brorsa till Emma som läser min blogg. Vi börja snacka på msn & messa me varann & så. Har samma sjuka humor & han e verkligen snäll.
Danne & jag är vänner. Danne läser min blogg varje dag..haha det vet jag..eller hur Danne  ;-)

Hur mkt saknar du mig när jag är ute och reser, på skala 1-10? =)
Jag saknar ER jätte mycket.
Puss & kram DIN pappa.( från hotellet i Stockholm )
Ses på fredag!! =)

/ pappa

Hej älklings pappa!!
Jag saknkar dig på en skala 1 - 10?? hahaha lägg te nåra skalor till;-)
Love u

Vart köper du lla dina "slitnajeans" ? :)

/ oline


Hej Oline. Tror du du menar dom från SJÖBARN där har ja köpt dom <33

tkr du jacob lv är snygg?

/ anonym

Hej anonym, ja jag tycker jacob är snygg!!

Är du sugen på ny ponny???


/ ???

Hej ??? Nej, jag har 2 fina ponnysar. Så nej.

Hej.
Vad är dina mål med ponnysarna IDAG & 6 månader framåt.
Hur beskriver du dig själv som ryttare.
Finns det nån du diggar ridstilen på.
Är du oskuld?
Har du kysst nån?Har du hånglat me nån?
MASSA mumsiga frågor nu

/xXx

Hej xXx.
Mina mål med mina ponnysar idag är att lära mig rida dom så att dom går fina nollrundor.
Bestämd, kan bli lite hård i handen när ponnyn blir för stark. Bra balans. Orädd.
Ja elvira Henningson rider galet bra. Precis så vill jag rida.
Fråga 118 100;-)
Ja
mmm märkte det ;-)

Hur känns det att ha två egna ponnysar ? ;-)

/ Fanny (L)

Hej Fanny!!
Jo helt otroligt bra. En dröm. Att ja får ha dessa 2 fina ponnysar som mina. Men självklart TUFFT.Mer än nån kan ana.

kan du typ inte Videoblogga 1gång i veckan?=)

/ Lisa

Hej Lisa. Svarade på det innan. Kanske...men ska tänka på det. För att bloggen ska bli bättre ;-)

Fin blogg :)

/ Ishha

Tack gmn, kikade in på din. Jättefin<33

hej

Vad önskar du dig när du fyller år??

Hur länge har du & adam vart ihop?

hejrå


Hej!! Jag önskar mig humanity bracelet.
Ett jättefint armband. En jetset klocka i grön eller röd, & skinn converse.

Jag & ADAM har vart ihop i 10 månader 23 sept!!!!!!!!






kan inte du filma när du hoppar osv ngn gång ?
skulle vara kul att se. (;

/ ponnysnack / linnea&molly

Hej på er tjejer!!

Jajjmensan det ska jag göra. lovar!! Håll utkik!!!

Kan inte du beskriva en lycklig dag.

Kan du beskriva en olycklig dag?

Beskriv dig själv så bra du kan.

Beskriv va du tror att andra tycker om dig.

Bloggen äger ALLA

/ malin <33



Hej Malin!!

En lycklig dag är en dag me adam...bara lugn & ro <333
En olycklig dag...är en dag med tråkiga kommentarer på bloggen :(

Detta e svårt. Men alltid glad, bestämd & vet va ja vill. Dåligt självfötroende ibland. Vill ofta för mycket som då ställer te problem ibland då....tyvärr.

Då är det lättare. Kanske att ja e kaxig & bortskämd. Mn det är SÅ fel.

Tack gmn <333

nåra frågor nu, sånt ja e asnyfiken på:

va är det svåraste dina ponnysar har, ponny fö ponny?
Det lättaste?
Tror du att du kommer rida b ponny om 2 år?
Ska du ha c ponny eller d direkt??

/alice o

Hej Alice!!

Fattar inte frågan riktigt, Men tror...ehm Gevalia är svårast att få lugn, då hon lätt blir väldigt pigg & framåt. Thonna är svårast att `lära `känna.
Gevalia är alltid framåt bjuden & lätt att rida.
Thonna är lätt att rida på.
Ja det tror jag, ja ska rida b ponny hela mitt 13:e år.
C ponny.

Kollade du på MTV VMA natten till måndag/nån repris/ska du se ngn repris?? =)
Dt e awesome :3
Och så undrar ja... Vad har du för kamera?? :D Vad heter kameran som tar alla bilder till din blogg asså (:

/Lisaa =)

Hej!!
Nej det gjorde ja inte. Jag har en SONY camera

Varför tog det slut mellan dig och Adam?
Är ni ihop igen, isåfall vem var det som fixade tillbaka er?
Har du syskon?
Tror du att du kommer sluta rida någongång i ditt liv?
Vad vill du bli när du blir stor?
Får du betyg i skolan?
Vad heter din bästa tjej och killkompis?

Hej!!
Jadu..varför det tog slut mellan oss 2 stannar mellan oss 2. Men det finns alltid avunsjuka personer som vill pajja för oss 2. Så kommer det alltid vara....& ja va inte stark nog att stå emot det. Adam var det...men ja föll :(
Ja, vi blev ihop direkt igen, fixxa ihop oss?? Vi 2..ingen behöver fixa ihop oss 2. Vi dras till varandra <33
Sen såklart Karin & mamma som va snälla mot oss båda 2 vi de tillfället <333 Tack <33
Ja en syrra som heter Smilla.
Nej det vet jag att jag inte kommer göra.
Jag vill bli veterinär.
Nej..inte än.
Min bästa tjej kompis, jenny & tilde. Alex såklart kille. BEST FRIEND ÖVER ALLA ADAM <33


Kommentarer
Postat av: Malin, syster

falsterbo 2011, du och jag! :D

2010-09-15 @ 21:20:43
URL: http://stoorasyster.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0