God natt

då vare time att dra sig ner till sängen & dra täcket över huvvet ;-)

hahaha lästa all gissningar om min nya ponny...desn som va närmast var adam ( men han blev diskad fö han vet ju allt ) @@@

-dy får itte va me i dy tävling adam dy kan itte di tävla @@@
ajja di bajja på dy !!!!

Bra gissningar......hehe gissa på ;-)



Jaja..imon smäller det- Då ska vi fira att ja fyller på. Ska bli sjukt snajsigt.
Pappa hänger inte me...han ska va i stallet all day & bygga om typ.
Så mami & becca följer med!!!!!
Eller vi går själva...dom e typ ba i stan.



Klädsel för imon blir: naken fiiiiis ;-)
men skojja....det får ni se imon.

Hoppas ni alla får en nice helg för det ska jag ha med dessa galningarna!!!!




har haft över 2700 besökare idag & jag skäms...fö ja uppdaterat sjukt dåligt jue :(
Men effter helgen räkna med MASSA bilder & sjuka filmer..haha

Nu ska jag nana...imon BLIRE PARTYYYYYYYY



bby älskar dig mesht - d vet du. fredags finalerna äger ;-)

/ nellish, finns bara 1


Kommentarer
Postat av: ella

Hej Hej !

Hur gammal är du ?

2010-09-25 @ 10:08:14
URL: http://eelllaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis!<3

2010-09-25 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0