Vissa kommentarer tar fram glädjetårar & en lyckligare nellie......

grattis nellie, jag beundrar dig så sjukt!:D asså det går inte att bli irriterad på en som du, de lovar jag!<3
grattis till vinsten igår också<3
ja, jag vet inte vad jag ska skriva, duger detta:

Jag önskar jag hade de som du<33

Du drömmer inte om ett liv, du lever din dröm!!

puss<3333333

/ Sanna



Ska jag vara ärlig tyckte jag inte om dig speciellt mycket i början, tyckte du var en liten unge som betedde dig som en äldre tonåring, en unge som växer upp för fort men sen efter några gånger kollade jag in allt oftare och nu diggar jag dig verkligen! :D tycker du verkar vara en helskön person som kämpar på med tre super söta ponnyer och sprider skratt runt dig! du är helt enkelt mogen för din ålder och det är det inga fel med.

bevakar med glädje, så keep on going girl!

/anonym



vet du vad. aldrig kommenterat din blogg förr. läst den, javisst. de vet jag många som gör. jag är ponny mamma, du har tävlat mot min dotter. tror med handen på hjärtat att du hade vart om än mer längre om du hafft " enkla " ponnysar, då hade du sopat banan av dom andra.
men har en känlsa av att du & sieverholms thonna kommer komma nu nästa säsong. även din nya ser man ju har en hoppteknik utöver det vanliga, kanskde det är din tur nu nellie.

kämpa på, för du rider väldans bra tjejen!

/ ponny mamma

 / Nellie

Kommentarer
Postat av: amelie

sv; ja du har tur!:)

Visst ja ä bara 15 å skulle kunna rida ponny länge till men, nu rider jag ju stor häst å då känner jag mej så "löjlig" när ja rider ponny flr jag känner med stor :P fast ja ä ju inte det ;P

Åh det kan ju bli en spännande fölunge/häst isf!:D

2010-10-25 @ 07:17:51
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/
Postat av: Sanna

men nellie, det är ju sant!!!:D<3

2010-10-25 @ 11:06:50
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Rode

glömde skriva namnet (ja är anonym) men blir himla glad att du blev glad :)

2010-10-30 @ 21:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0