Torsdag hela dan

Gomorron på er !! Kl e 06.50 & Nellie sitter & bloggar. Har duschat & käkar nu & kollar lite bloggar.
Asså många av er har RIKTIGT bra bloggar asså. Dom ja kommenterar e bra.....sen finns det många ehm mindre bra.
Såna som byter headers 12 gånger i veckan.....skit i att byta headers, lägg tiden på att skriva på bloggen istället så att den blir intressant.
Så att folk vill läsa den. Annars drop it liksom.

Elle what??? har ja fel???

Asså kämpar me min blogg, har verkligen blogg torka ibland, men ibland skriver ja ett inlägg när ja har nåt i huvvet & så sparar ja texten i utkast & kägger ut den nån annan dag ;-)
Hahaha...a ni vet ni min blogg hemlighet!!

Idag väntas en awsome dag, skola, stallet rida 2 ponnysar. Fixa ALLT som ska göras i stallet...aa ni vet.

IMON är d blogg girl time...me and Lisa.

Have a nice day



/ nellish

Kommentarer
Postat av: Elin

Gör också som du skriver en text och sen lägger jag ut den en annan gång om den är bra ;)

2010-10-14 @ 07:06:06
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: amelie

sv; aw kul att höra att du tar din tid att läsa min blogg:D

roligt att kommentaren värmde!

2010-10-14 @ 07:11:40
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/
Postat av: sanna

haha bra skrivet ;)<3

2010-10-14 @ 07:59:11
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

blir din nästa häst efter din mammas häst? vad planerar ni för hingst? Ska det bli mysigt med ett fö i stallet????

2010-10-14 @ 11:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0