Tack Linnea, somnar med dina ord nära.....

Nellie.
Haha jag vet inte om jag e så grym på detta men jag vet själv hur det är när någon tar ens energi. Jag kan för det första peppa dig med att du är otroligt grym på det du gör med dig och din blogg. Du lägger ner så otroligt mycket tid på oss. Att hålla din blogg bra och du gör alltid så bra du kan. Det är extra roliga med dina videoklipp. Dom får nog dom flesta att skratta och le. Det som jag tycker är grymt av dig är att du delar med dig nästan av hela ditt liv i bloggen. Eller man kan väl säga att du delar med dig av hela ditt liv på bloggen åt oss. Det blev as cp men jag hoppas att du förstår. Jag vill bara säga att du är otroligt grym på det du gör och du behöver inte göra mer än vad du gör. Bara slappna av och ta det lugnt. Tänk inte på bloggen just nu, för det förtjänar du att inte behöva göra. Ta din tid åt andra saker nu :)
Du har en dag i morgon också ;)
Kram :D / Linnea

Tryck HÄR så kommer ni till fina Linneas blogg!!!








Kommentarer
Postat av: Sanna

Linnea är otroligt bra på att skriva fina texter<3

2010-10-22 @ 07:55:13
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha aww Nellie ^^

Jag skrev inte så bara för att komma med på din blogg utan för att jag menade det! Glöm inte det :D

2010-10-22 @ 16:02:04
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0