Svaren på era frågor, som ja lova!!!!!

Hur gammal är du ?
Du ser ut att vara typ 14 ? :o
Grymt fin iaf <3
 / Johanna

svar: Hej Johanna. Jag är 10 år. Bäääbis <33 men tack tack !!!!!

Kommer du på discot på häggvall på fredag?
frågat dig på bdb i pm med

/ xXx


svar: aa såg den frågan på pm ja...men nej jag kommer inte på fredag!!


1.Är du bra på engelska?
2.Reser du och din familj något?
3.Bor ni vid stallet eller får du åka dit varje morgon och fodra?
4. Hur många hästar står det i ditt stall?

/ elin


svar:

1. Ja det är jag tycker jag, men suger på matte ;-)
2. Innan åkte vi ofta utomlands, men inte nu när vi har alla hästar
3. Nära stallet, vi åket varje morgon förbi mot min skola ligget stallet.
4. 3 i ponnystallet (mina) & 5 i stota stallet

Hur lärde du att känna Lisa?
Vilken häst fick Lisa rida på?

/ elin


svar: Dom som äger vårt stall känner lisas familj. Sen har ja & lisa träffats på tävlingar o så, sen pratat på msn & så med!!
Läs texten innan ;-)

hur gammal va du när jjossan öppnade sjöbarn ? :)

/ nellan


svar 5 år

Hej Nellie. Såg dig idag när du ar ute & red på vägen på Stella tror jag.
Fy FAAAAAAN vilken ponny asså, shiiit!!

Vart har ni köpt henne???

/ Sanna


svar TOP SECRET, hemligt.....hon e vår hemliga pärla & diamant <333

1.vad tycker du är viktigast med en blogg?
2.Vad har du för råd åt mig typ? (med bloggen)
3. Vad skulle du säga om jag undra om du ville gästblogga på min blogg längre fram? :)
Gillar din blogg grymt mycket :)

/ Lisa


svar:

1. BILDER & bra uppdatering. Asså inte bara 2 meningar med onödig text. skit hellre i o blogga då.
Finns mkt DÅLIGA bloggar, däarav inga läsare...eller??
2. Asså svårt att ge råd...bloggning kommer innifrån ;-)
3. Kankse det ;-)

När började du rida?:)

/ Felizia



svar: Ridit till o från  i 5 år!!

berätta om ditt finaste minne som du & adam har

/ shulululu


svar: Det är mellan mig & Adam.

hej nellie !
tkr du att vi ska träffas snart?
du vet vad jag tycker om din blogg! den äger !
kram på dej sötis<3

/ clara




svar: Ja kanske det. Tack så mkt fina du <33

are you in love right now??

/ anonym


svar OH JA, more then ever in my bby Adam Larsson <333


Hur många år var du när du fick din första ponny:)

/ EMMA


svar 8 år tror ja d va


hhejjsan nellie:)
1.Vad tror du är viktigast med en blogg?
2. när fick du din först häst?
3.har du nåt speciellt mål som du vill uppnå i ditt liv?

/ EBBA


SVAR:

1. mkt BILDER & bra UPPDATERING..INTE BARA BLAJ BLAJ
2. 8 ÅR
3. TÄVLA FALSTERBO PÅ STORHÄST!!!


Hoppas ni blev nöjda!!!!




/ Nellie Berntsson


Kommentarer
Postat av: lisa

2010-10-17 @ 18:37:51
URL: http://reallycrazy.blogg.se/
Postat av: malinlima

taack :)

2010-10-17 @ 18:44:51
URL: http://malinlima.blogg.se/
Postat av: Sofia Anderberg

Hej Nellie :)



sv: Det är inte min ponny men jag rider henne på ridskolan 1 gång i veckan, ibland 2 om jag har tur. Hon är 137 i mnh, alltså c :) Kul att du frågar och kom gärna tillbaka!

2010-10-17 @ 18:54:15
URL: http://smanderberg.blogg.se/
Postat av: clara

sv; tack :) har du höstlov vecka 44? :)

2010-10-17 @ 18:55:20
Postat av: johanna igen :)

är du 00a eller 99a :o

<33333

2010-10-17 @ 18:55:41
URL: http://jjohannajjosefinee.blogg.se/
Postat av: Ebba

Tack <3

2010-10-17 @ 19:30:59
URL: http://ebbamagdalena.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

vad har du för kamera och objektiv ? =)

2010-10-17 @ 19:58:12
Postat av: Malin dem

2010-10-17 @ 20:21:01
Postat av: Malin den som älskar dig

FHS 2011. du och jag tillsammans, så bäst!!

2010-10-17 @ 20:23:29
URL: http://stoorasyster.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0