såååå onödigt, ja vet ;-)

namn: nellie
ålder: 10
mellannamn: josephine
född: mölndal
vill bo: ?? på tjörn
syskon: mm 1 syrra
bor dina föräldrar ihop?: japp

hår: blond
smal/mullig: för smal typ :(
ögon: blå
långt / kort hår: långt
frisyr: uppsatt, utsläppt, olika typ

senaste filmen du såg & med vem? : snabba cash me mami & adam
senaste låten du hörde på: säkert nån ida, men igår flera gånger axwell
senast du grät: i förrgår
varför: hoppades på en sak, som inte blev som ja önska
är du en lipsill: haha knappast va

nöjd / inte nöjd

ditt hår: nöjd
ditt liv: nöjd
din kropp: nöjd.....ibland
din rumpa: nöjd..as tight jue ;-)
din mage: nöjd, rutor almost;-)
dina händer: inte nöjd
dina armar: inte nöjd
dina fötter: nöjd
dina bröst: hmmmm d du ;-)

skola: kållekärr
är den bra: nä
kompisar i skolan: typ ja
närmsta kompis i skolan: fina sara
sötaste killen i skolan: G
sötaste killen i klassen: Anton
sötaste tjejen i skolan: Sara
bästa läraren i skolan: bästa Kerstin

min 1a kärlek: G
min 1a kyss: G
min 1 a riktiga förhållande: G
min stora kärlek: Adam
mitt första hångel: Adam
vart: D du....
hur många killar har du haft: 2
är du kär just nu: ja
har du kille nu: ja
hur länge har ni vart ihop: i 11 månader
har ni haft sex: fråga 118 800

senaste kyssen: adam
senaste kramen: adam
senaste hånglet: adam
senaste hålla handen : adam
senaste sova över: Lisa

vad tänker du på just nu: adam
vad äter du just nu: clementin
va ska du göra idag: packa inför tävlingen imon
va ska du göra imon: tävla

finns det nån som vet allt om dig: ja
vem: adam
vet nån din innersta hemlighet: ja
vem: adam
vet du nåns innersta hemlighet: ja
vems: d du
litar du på alla dina vänner: ja dom närmsta
inte alla: nej
varför: därför
va ska du göra nu: duscha



/ nellie

Kommentarer
Postat av: Sanna Hyvärinen

Vilken fin header:D

Tänkte fråga om du ville rösta 5 stjärnor på mig här:

http://www.yourmoda.se/klanning2010/?id=13799

Skulle vara jätte snällt, och skulle betyda jätte mycket! Tack på förhand. Puss, ha en fortsatt bra dag :)

(Och ifall du vill att jag ska rösta på dig någonstans, säg bara till:) )

2010-10-22 @ 20:50:28
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0