Mina 3......älsklingar <33

Gevalia *1996 1,23 hög okänd - okänd imp danmark



Min lilla ferrari bil. En dröm att rida på. Snabb, vändbar & jag litar på dig. Känner dig till 100% & vet att du ställer upp om jag gör mitt.
Busig är du & gossig på ditt sätt. Vill inte nån illa, men bara va ifred ibland. Förstår dig, de vill ja me ibland;-)



Min 1:a reg placering du gav mig i LB. Detta va den lyckligaste dagen på länge



Du är klart en av Sveriges finaste B ponnysar Gevalia <33





SieverHolms Thonna * 1999 1,30 hög Pan - Enghöjs favör imp danmark





Fina tuffa coola ponny. Hoppar hus & e riktigt tuff. MIN ponny.



Titta vad vacker hon är. Vet att vi kommer gå hela vägen du o ja ihop gmn <33
Nu har d funkat riktigt bra.....



Ett av mina favorit kort på oss 2 gumman - älskar d <333



Stella ( annat namn i passet ) * 2003 1,30 imp Holland





Så fin ponny. Underbar galopp, som du nästan svävar fram. Hoppar SJUKT fint.

Alla 3 är så olika.

Gevalia e typ som en bomb att rida. Så vaken & vass & har inga begränsningar om hon e på rätt humör . Tröttnar ALDRIG på henne asså. Cool e hon.



Thonna
e mer att man får lära känna henne. Aldrig bli arg på henne då blir hon jättestressad & lessen. Bara sitta & försöka störa henne så lite som möjligt. & liksom bara ha mkt ben HELA tiden. Tittar hon till på nåt måste ja få henne på andra tankar. Inga begränsningar.



Stella
. Mer att rida på framåt. MKT ben & rama in. HOPPAR med HELA ryggen så ja har ibland svårt att sitta kvar. Känns stor att rida. Men har en kapacitet som får mig att......a just d;-)









Vilken är DIN favorit av mina 3 ponnysar?

/ nellie b

Kommentarer
Postat av: frida

Alla är gryymt coola! Men jag tycker att Thonna verkar coolast! ;) <3

2010-10-06 @ 14:47:20
Postat av: Linn

Jag gillar nog Thonna bäst;-) Men jag gillar även de andra;D<3

2010-10-06 @ 15:00:50
Postat av: Oline Kristiansson

Asså alla ä fett coola o lixom lyssnar på nästan allt ;) Men det ä Stella som ä min favorit o ja ser framemot era mål tillsammans o hur ni kommer passa ihop :) Håller tummarna att ni ska ha de jätteroligt tillsammans :) och ser framemot hur bra hon kommer bli i framtiden med dej :D

Kram olinekristiansson

2010-10-06 @ 15:02:12
URL: http://oolinekristiansson.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Tycker nog bäst om Thonna ;) Men vet ju inte så mycket om stella ännu så henne ser jag fram emot att få "lära känna" eller vad man ska säga.

2010-10-06 @ 15:14:59
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej <33

jag gillar thonna bäst men gevalia och stella är fina och duktiga me :)

2010-10-06 @ 15:58:52
Postat av: Jenny Jansson

MIn finaste b-ponny är Bianca "Thonna" <3<3<3<3

2010-10-07 @ 20:10:32
Postat av: tova

Min ponny baron är också efter enghöjs favör, så då är dom halvsyskon? :)

2011-08-03 @ 22:45:57
URL: http://humlidumli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0