Lisa goes Nellie, Nellie goes Lisa

fett chill att LISA som driver den stora www.ponnyochryttare.blogg.se kommer till mig denna helgen.
ojojojojoj...kan ju bara bli succè på HÖG nivå.
snacka om att det skall ridas & ridas & chilla mer än mesht.



Lisa är ju inte vacker alls...nerå ;-)



så 2 blogg tjejer kommer träffas i helgen & busa mer än mest!!!

självklart blir det mycket stallet med....men aa ni vet ju hur jag e...hehehe



sjukt kul e det iallafall att du kommer Lisa, har ju en hel drös hästar som behöver ridas......ses på fredaaaaaaaaag  bbyyyyy <33333



Nu till en HISS & DISS ( som e så 2008, men gö d endå;-)



* Burhan G feat Nik and Jay Taettere på himlen
= asså lyssnar på denna all time nu, sjuuuukt BÄST, so my style. Klart bästa låten 2010 enligt MIG.

* Sieverholms Thonna.
= som är otroligt bäst just nu. Riktigt nice i allt hon gör. Hoppar hus, inga dumma stopp & väldigt pigg <33

* Att LISA kommer på fredag!

* Kristian, min tränare. För han får mig att tänka på rätt saker i precis rätt tid med alla mina olika ponnysar.

* Alla roliga tävlingar nu med alla underbara bloggläsartjejjer!!!

*  Burhan G = min nya IDOL...yeehh



* att det är så j*dra kallt att rida ute på kvällarna

* att tiden inte finns för mig & ****  :(

* att matte inte e MY grejj asså @@@@@@@@

* att jag inte kan ha hörlurar på lektionerna & lyssna på burhan g taettere på himlen..........

* att ja inte får pierca min navel nu fö mami :(
( men ska fjäska fö papi istället ) <33 hehe

paaaaapppaaa snäääääällla, snäääällllaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!



Nu ska ja rida......gevalia. Smilla rider Thonna. Stella vilar.

Love u alla ni, tack för ni läser varje dag.



min bby is a bang, min bitch is so beautiful.....
du tar mig taettere till himlen
du har visat mig vad rätt är i allt jag gör

här kommer den igen asså....SÅÅÅÅ j*dra BRA

T   O   P      C   L    A   S   S  !!

Vilken av dessa 3 är bäst???????









/ nellish


Kommentarer
Postat av: lisa

Kommer bli super kul! :D

2010-10-13 @ 15:04:46
URL: http://ponnyochryttare.blogg.se/
Postat av: linnea :)

det e as kul att läsa din blogg :D

älskar den ;D

det e roligt när man typ "känner dig" eller iallafall vet vem du e och så träffas man på en tävling:D

ska du till lysekil ?

kram :D

2010-10-13 @ 15:11:08
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: malin (syster)

jag vill också träffa dig !!!! (a) <333

2010-10-13 @ 15:24:45
URL: http://stoorasyster.devote.se
Postat av: Anonym

hehe, asså du är faktiskt bara typ tio bast..? förstår vrf du inte får pierca navlen.. ;)

2010-10-13 @ 16:23:06
Postat av: linn

sv: haha, du kan ju mer spanska än mig nästan, och jag har haft det i 3 år snart. o: haha!

pierca inte nalven själv bara som jag gjorde.. :p men det är sjukt snyggt ju! :D

2010-10-13 @ 16:56:38
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0