Igårkväll & imorse tog jag mig i kragen......

**  Ska du till lysekil och tävla den 23?:)

/ Felizia


Svar: Hej Felizia. Jajjamensan det ska jag. Hoppar 2 klasser med 2 ponnysar. Hoppas vi ses.

/ nellie

**  E Adam din första kille???

/ HappyGirl

Svar: Hej på dig. Nej, jag var ihop med Gustav innan Adam, vi var ihop i 5 månader tror jag. En superfin & underbart söt kille. Vi e vänner idag. Men jag & Ada är mkt närmare varandra.

/ nellie





**  Nellie var för ville du börja rida??

/ happygirl


svar: Hej igen. Var nog mamma som pusha på det för hon haft häst & ridit innan.

/ nellie

**  har adam facebook?

/ jojjo



Svar: Hej Jojjo. Han hade, men tog bort den tror jag?? Vet faktiskt inte ärligt talat, harinte facebook själv så ingen aning, men kan fråga han ;-)

/ nellie




**  kan du & adam videoblogga tsm!?:)
snällaaaa<3

/ olivia


Svar: Hej Olivia. Asså, vi har gjort busfilmer ihop me alex för länge sen. Men, det vi har är liksom vårt....ni får nöja er med bilder på oss.

/ nellie

**  kan du visa din aoutfit i filmen?
& din katt/hund både och?
kan du hämta smilla & din mamma & din pappa,
& visa dem i filmen snällaa!
& säga vad dem heter & så!:DDDD<3333
pleeasseeeeeee<333333

adam<3nellie=föraaalltid<33333333

adam A<3julia= inte ihop än:(((<333333

;)<3
snälla nellish<3
NELLIE ÄR BÄSHT ELLeR HUR!:DD<3333333333

kramar, julia:)<3


svar: Hej Julia, oj det var mkt frågor. Asså hinner inte ta outfits bilder, men ska försöka göra det, då jag e otroligt intresserad av kläder. Min hund & katt i filmen?? Okey????
Smilla,mamma & pappa kan jag ju säga direkt inte är intreserade av att va på min blogg.

/ nellie




**  Kan du visa din mobil i kameran:P
din favoritlåt?
har du någon gång hånglat typ?
elle kysst nån mkt på samma gång?;P<3
h1h1h1h3h3h3, sry!:(
assså du & stella kommer ju lätt va me i SM!;)<3
PUNKT SLUT!;-D<3

kram/jennifer

svar: Hej Jennifer. A det kan ja göra, visa min mobil, absolut. Min favorit låt just nu är taettere till himlen med burhan G, som du säkert sett på bloggish.
Jag & adam vart ihop i 1 år snart, så...aa svaret har du la där.
OM jag kysst adam? Ja.

/ nellie

**  OM du o adam maybye inte är/vill vara tsm längre. Hur tror du att du skulle ta det då ?
du e sötast <3

/ nellan


svar: hej nellan. Ja vad tror du??? Adam är mitt livs stora kärlek & jag är otroligt kär i han, så svaret kan du ju klura ut själv tror jag nog.

/ nellie


**  Hur ofta tränar du dressyr för en tränare på dina ponnysar?

/ elin



svar: hej elin. Ca 1 gång / veckan.

/ nellie



**  ska du till göteborg horse show på lördag nästa år? :)
kram oline :) <3



svar: ja det skall jag. Vet inte dag ännu, men ska dit!!

/ nellie


**  Två frågor till ;)
1. Går du och Adam i samma skola? Om ni går i samma skola hur gör ni då när ni möts?
2. Är du med dina klasskompisar något?

/ elin


svar: hej elin. 1. Nej vi gick på samma skola i ca 6 mån, men inte nu. Han e stor & ja e bäääbis ;-)
2. Asså i skolan är jag det, men inte så mkt på fritiden. Umgås med såna som går på andra skolor.

/ nellie

**  Hur långt vill du komma med Stella och Thonna ?

/ emma <33



svar: Hej Emma. Jag vill hoppa Sm med båda 2 innan jag fyller 13 år.

/ nellie

**  En sista fråga, tror jag ;)
Är Adam och Alex bra kompisar?

/ elin



svar: hej elin. Ja, dom spelar i samma lag & så. Men umgås inte själva o så. Men dom kommer bra överens!

/ nellie



**  damn tjejen, skulle kunna döda för att få dina ögonbryn!
bra blogg :)

/ julia



svar: hej julia!! tack, läst eran blogg med! superfin!!
Mina ögonbryn är det ja själv är mest nöjd med!! Hemligheten: NOPPA inte FÖR mkt. Breda, med schysst form!

/ nellie



( mina ögonbryn )


Hoppas ni får en bra torsdag, hoppas verkligen alla frågor kom med. Har ja missat nån så får ni fråga igen.
Sen svaren i videoblogg...hmm ja VEEET...men hatar att se mig själv på film & höra min röst :(
Asså skriver av mej bättre såhär.

Denna lyssnar Nellie Berntsson på JUST nu:





JAG HAR GIVIT DIG ALLT HAR INGENTING KVAR......

/ NELLIE, IM THE BEST, F*CK THE REST

Kommentarer
Postat av: olinekristiansson

Vem har gjort din design ? :) <3

2010-10-14 @ 14:54:27
URL: http://oolinekristiansson.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Tack frö svaren ;) Det tog ett tag men det förstår jag för du verkar ha så mycket att gör hela tiden. Läs gärna min blogg. Vet att du redan har det men ändå <3

2010-10-14 @ 15:14:54
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: agnes hansson

gott du ska tävla på lyrf, min häst står där o ja ska tävla ja mee :D

2010-10-14 @ 16:23:58
URL: http://aagneshansson.blogg.se/
Postat av: stina

hej nellie din blogg är svin bra men jag har bara en fråga: hur mågnga år är du ?

2010-10-14 @ 16:40:58
Postat av: Fälicia <3

FAN, vad snygg bloggen blev nu asså!! <33

2010-10-14 @ 16:43:40
Postat av: Felizia

Ja klart vi ses;)

Du får hejja på mig vettu;o<3

2010-10-14 @ 17:32:32
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/
Postat av: Liina.:)

Hejjsan nellie..:)



Jag läser din blogg nästan varje dag eftersom att du håller på med hästar..:)

Jag hade en egen häst men nu har jag slutat rida..:(

Jag undrar om man kan få se din bilddagbok?:P



//Lina

2010-10-14 @ 17:49:07
Postat av: Fanny (L)

En fråga som jag kom på när jag skulle åka till ridningen ida....



Säg so, du tycker. tror du att jag skulle få rida med dig en gång med stella & thonna? Skulle vara jätteskoj! Hoppas att du uppskattar frågan <3 Du kan svara på pm på bdb om du inte vill lägga upp det här <33



Puss <3

2010-10-14 @ 19:39:54
URL: http://njonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0