Hopptränat 3 ponnysar för Kristian...





 



aaaaw min bäbis som hoppar så bra...hahaha





hahahaha bjuder på denna....



Thonnisen hoppade som sjutton idag. Skötte sig bäst asså. Men inga kort :( fö mamma träna & pappa hann inte komma.



Gevalia var HÄRLIGT pigg idag, hoppa som en fågel. Fina ponny





Ajjj ont i kroppen efter 3 hoppträningar med 3 heeeeelt olika ponnysar.
Men känslan e grym  endå.



BTW, SKA FASTER TILDE BO HOS MIG HELA HELGEN FRED - SÖND :)
AS MYWSIGT JUE.
HON HÄNGER PÅ TILL SOTENÄS PÅ HELDAG MED TÄVLING.
BÄSTA MYWS HELGEN EVER KÄNNS DET SOM. VI E SJUKT TIGHTA NU JA & FASTER T.



SNURR I HUVUDET JUST NU FÖR TILLFÄLLET....HATE IT

/ NELLIE, JUST ME




Kommentarer
Postat av: vikkan

Hejj, jag tycker verkligen att du är jätteduktig, så jag vill inte klaga, jag vill bara komma med lite tips, inget dumt mot dejj eller din ridning alls, bara vad man kan tänka på som jag själv haft lite problem med, inget du gör dårligt eller nå!

Du är ju bra typ 10 år och jätteduktig, så absolit inget jag kan klaga på, bara som sagt ett paer tips, fast jag ken beräkna fel på bilder också!

men jag tycker att det ser ut som om att du har stödet i handen ist för överlivet och benen, fattaru?

så om du släpper efter på tyglarna (2 cm?) över hindren, lixom ger eftergift så hästen kan söka mer själv, och ställa dig mer så skulle jag tycka du var mer toppen än du är, men jag säger absolut inte att du är dårlig, för det är du inte!

Du är riktigt duktig!

Men om du skulle tänka på det kke, men jag kan ju se fel på bilder också, ha så kul med hästarna och i forts, Kraam :)<3

2010-10-05 @ 21:48:26
Postat av: Felizia

Sv: ja det ska bli skit roligt att träffa dig:D

2010-10-05 @ 21:49:02
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/
Postat av: sanna

aa visst e den fin... :'(<3

2010-10-05 @ 22:15:58
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

SV

Jo det gör jag gärna :D skulle vart super kul att träffa dig igen och få rida IGEN!



Vi får höras!<3

2010-10-05 @ 22:20:14
URL: http://ponnyochryttare.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ser verkligen upp till dig! Du rider så grymt bra för att vara 10 år,



Lycka till med den nya ponnyn, ni ser jättefina ihop:D

2010-10-06 @ 07:14:26
URL: http://ponnytavling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0