Heeej igen på er lovers

Kom hem nu från GRYM kväll med mina nära vänner.
Jenny & Olle ( olivia) hade fixxat as mywsigt med mat & film & massa godis i ett hus som vi skulle sova i.
Blev sååå jädra glad så ja nästan börja lipa.
VÄNNER <333333

Fick ett as fint exclusive ull täcke - TACK & en skojj present..hm...hahahahah





hahahah olle ramla av fåtöljen ;-)





Ni 2 e GAAAAALNA!!!!!!



Tack tjejer för VÄRLDENS roligaste kväll..skrattat så ja har ont i magen....hahahahahlove till er.
Eller LOVE till alla mina vänner - NI e bäst <33

Nu har jag MASSA att göra.

Ska dra te stallet, Stella tränades för Kristian igår, så hon skall skrittas ut.
Thonna skall gå ordentligt i paddocken, sen kommer Jonna & skall rida Gevalia <333



Fixa alla hästarna & stallet med såklart.
Sen kommer Adam & skall sova över...så då blire dra & hyra film & annat myws.



Stella.....

Thonnis Boniiiiii

Hoppade gevalia igår i paddocken. Var ev sista gången jag flög på denna ponnyn :(
GÅR inte att beskriva den ponnyn - hon va så galet fin. Precis som hon känner på sig..& ville ge mig detta sista nu innan hon skall.........:(
Tårarna satt i halsen & jag bara ÄLSKAR denna ponnyn av hela mitt hjärta.
Tack Gevalia för att jag fått sitta på din rygg i 2 år. Tack för ALLT du gjort för mig....TACK för att du älskat mig exakt lika mkt som ja dig.

Nu tar Thonna över där jag lämnar dig & Stella tar över där vi slutar du o jag.
LOVA nu att nästa tjej ska få samma som du GETT mig.

Tårarna rinner......









/ nellie b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0