Headern e jue nice - elle???

Ja g tog en kula för dig & fick en smula tillbaks......lalala
1000 gånger om......& ja måste blitt galen som blivit bedragen..lala

Gubben i lådan e ju ehhhh G R Y M !!!!!!

AA....bästa fina AnnaSara fixxat nellie bloggish igen. Tycker den blev cool, inte så gullig som den andra - ell va tycker ni????



ska sen under dessa flikar lägga in olika saker

lägger in mina modellbilder
mina outfits
alla nilder på mina ponnys
alla galna videobloggar

Asså lite ordning & reda på nellie bloggen klart!!!

IMON kommer Lisa www.ponnyochryttare.blogg.se ska bli snajs.
VI ska rida ut direkt när hon kommer & raca lite på vägarna...hehehe så man kan få lite skratt anfall.
Asså lånar inte ut nån av mina ponnysar till nån annan...jajaja adam då;-)
Men Lisa är ju så duktig <333

 

Men va säger ni?? Ska vi lägga os elle???

Ja släcker ner datan nu, messar lite me älskling & sen thank u and goodbye.

Men vet ni va....f*n va ni känner mig bra nu. Snart har vissa av er hängt me på min blogg i 1 år!!!

När bloggen firar 1 år!! Då lovar ja att det händer grejjer här asså!!

Over and out...ta mitt skimmer för jag brinner...lalalala



/ Nellie Berntsson, just one , and im here......




Kommentarer
Postat av: Fanny

Ok:) kändes som om jag fick lite svar i inlägget ;) <3 gör inget jag bara undrade för att det skulle vs skoj, ta det inte negative!! Ville bara veta (; <3

2010-10-14 @ 22:28:22
URL: http://njonas.blogg.se/
Postat av: carrooo :)

Hur gammal är du och din kille ? :)

2010-10-15 @ 07:15:18
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0