Här kommer eran GÄSTBLOGGARE!!!!!

Hej

Har aldrig gjort detta innan men jag blev väldigt glad när nellie
messade och sa att jag hade blivit framröstad till gästbloggaren.<3
jag måste säga att det är extra kul att blogga just på nellies blogg
inför typ 3000 läsare.

Här kommer alla super roliga frågor ni frågat ;-)



Hur träffades du och nellie?

Jag och nellie tränade för samma tränare förr

Har du häst

Jajamensan :-D

Hur gammal är du?

Jag är 14 år

Vad tycker du om nellie?

Jag tycker hon är en väldigt speciell person. Har inte träffat nellie
på ett tag och jag vet vilken känsla jag kommer få när jag träffar
henne igen. Första gången jag träffade henne fick jag samma känsla och
den försvinner aldrig. Jag nästan gråter varje gång jag och nellie ska
skiljas åt. Hon är min bästa vän.

Vad heter din blogg?

Jennyjanson.blogg.se

Hur känner du nellie?

Vi tränade förr för samma tränare i samma grupp <3

Hur många hästar har du?

Jag har 3st Hästar

Hur gick det på holmergård med bella?

Det gick bra, jag hade 4 fel i bårda klaserna.

Hur länge har du ridit?

Jag fick min första ponny när jag var 3år

Om du har egen hästc har du fler en en häst?

Japp jag har 3 hästar

Hur gick det på dagstorp?

Det gick super <3
Kval1. 12 sista placerad
Kval2. Jag vann
A-finalen kom jag tvåa <3

Hur lång är du?

Ca 165 cm vet inte säkert.

Vilken kategori är dina ponnysar/hästar?

Jag har en c-ponny
En stor c-ponny elr liten d-ponny (vi ska mäta henne i januari)
Och en storhäst

Hur mucket väger du?

53,8 kg

Vilken skola går du på?

Jag går på häggvallsskolan

Har du kille?

Nej det har jag inte :-)

Kan du lägga ut bilder på dig sj?



Kan du videoblogg med nellie?

Asså jag kan säga såhär varken jag och nellie gillar att var med på
video så tyvär blir det ett nej.

Hur många hästar äger du?

Jag har 3 hästar

Tävlade du sm på thonna?

Japp jag tävlade två st sm ;-)

Vad hetr dina hästar?

Scarlett pimpinell s ( skrållan )
Frosty rebell ( bella )
Lady bird spider ( svea )

Vad är den högsta klassen du hoppat?





B-ponny. MsvB
C-ponny. MsvB

Var du kompis med nellie innan hon köpte thonna?

Jag och nellie tränade ju ihop. Vi hejade på varandra men inte mer en
så. På tävlingar vågade jag inte gå fram till nellie och säga hej änns
en gång. Det var stelt när nellie kom och prova thonna. Sen kom
antonio dagen efter och vi skrev papper och så nellie var i stallet
och pyslade om sin häst. Sen när antonio skulle åka fråga om jag ville
hänga med och sen släppte allt. Jag och nellie blev bästa kompisar <3

Högsta du hoppat på nuvarande häst?

Jag har på tävling MsvB men hemma 120 ( MsvB )

Vad är det högsta du hoppat?

120

Hur gammal är du?



14 år


Hur länge har du känt nellie?

Har ingen arning :-/


Hoppar ni blir nöjda med svaren <3

En sak till måste jag nämna också. Alla tror att alla sm ponnysar är
som en taxi. NI HAR FEL!! Om ni pratar om thonna iallafall. Jag fick
kämpa i två år för att nå sm nivå. Jag hoppas det kommer gå fortare
för nellie. Men om ni ser på nellie tävlingar fram till nu har hon
inte gått såbra fram till dom två sista. <3 nu har det släppt. Så
snälla ni, säg aldrig mer att alla sm ponnys är taxi.

Har inte så mycket mer att säga till er <3

JENNY <3 NELLIE


// JENNY JANSSON

Och några bilder till






Kommentarer
Postat av: Stella

om du tävlat sm på thonna borde du väl ridit msva inte "bara" msvb på kat. b? :)

2010-10-22 @ 19:52:14
URL: http://dufina.se
Postat av: jenny jansson

Det finns inget som heter MsvA för kat.B det finns bara MsvB. !!!!

2010-10-24 @ 10:16:09
Postat av: Stella

okej :)

2010-10-24 @ 21:41:35
URL: http://dufina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0