Grattis på Halloween????

aaa då vare halloween då. kul??!! eller inte??!!

Asså halloween, va är d för skit egentligen??
- Amen ha en bra halloween??
Ehhh ok??
- Grattis på Halloween!
Ok??

Asså ärligt nu. Vem bryr sig om halloween lixom?? Inte jag iallfall.
Det är la som en heeelt vanlig fred - lörd eller??
Det är ju inte så att mina ponnysar mockar sina egna boxar, eller hoppar extra högt bara för att det är halloween;-)
Eller att jag äter russin istället fö godis..bara för att de  e halloween;-)

Asså¨seriöst.....halloween?? Ehhhh???

Vet ni vad?? Nu har Nellie Berntsson L O V !!!

Asså shiiiiiit va gott. Sova så länge man vill ( om mamma ger hästarna mat )
Chilla hela dagarna, rida ut på låååång ritter med alla ponnysarna mitt på dan.
Inga måsten hit & dit. Vara klar i stallet kl 4 istället för kl 8 på kvällen.
MASSA UPDATE PÅ BLOGGEN VARJE DAG!!

Vet ni vad som är viktigt för mig??

Att d finns nån som lyssnar. Nån som inte kommer me massa blajj blajj hit & dit utan lyssnar på ig när ja vill prata av mig.

Även om d ja säger, du inte fattar nåt av...så finns du där & BARA LYSSNAR......ja kan prata i 2 min eller 2 timmar. Du lyssnar endå.
Tack älskling....



Mina planer idag :

* stallet. mocka.fodra.ta in. rida gevalia
* träna hos kristian kl 4
* stallet rida thonna
* hem duscha
* adam kommer
* myws
* nana

LÖRDAG: Modevisning kl 12 & 13 på TORGET I SKÄRHAMN!!
mami har massa rabatter på kläderna vi går i hehe ;-)



 





SES VI IMORGON ELLER????

/ NELLIE B

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej nellie :-)

Jag har två frågor till dig .

1.tycker du att du är bra på engelska?<3

2.Skulle du kunna flytta till england helt ensam och kunna klara dig på språket utan att någon hjälper dig ?



// Elin :-)

2010-10-29 @ 14:50:49
Postat av: Elin

Hej nellie :-)

Jag har två frågor till dig .

1.tycker du att du är bra på engelska?<3

2.Skulle du kunna flytta till england helt ensam och kunna klara dig på språket utan att någon hjälper dig ?



// Elin :-)

2010-10-29 @ 14:52:03
Postat av: Evelina

sv; haha typ en sockerkaka med vanilj. Fin blogg! :)

2010-10-29 @ 20:15:50
URL: http://eaqi.blogg.se/
Postat av: » Fatma

Åh, du är också jättegullig nellie. Och bloggen är jättebra justnu, och alltid varit det. Fortsätt så, och allt är toppen! & roligt att höra att det händer roliga saker i ditt liv, hoppas du har det lika bra, alltid.

Kram Fatma

2010-10-29 @ 20:27:17
URL: http://fatmachahrour.shapemeup.se
Postat av: Julia

Heej! jag tycker att din blogg är jätte bra!!!!

läser den varje dag :) <3

// Julia <3 :)

2010-10-29 @ 20:33:48
Postat av: XOXO, LANAH

Bryr mig inte heller om Halloween. Skit bara. ;)

2010-10-29 @ 20:54:16
URL: http://lanahs.se
Postat av: Anonym

okej så du kan inte rida,mocka,hoppa högt för att det är jul?????

halloween ska man ju ha fest på..

2010-10-29 @ 21:45:01
Postat av: Anonym

man säger : bus eller godis,HAHA

2010-10-29 @ 21:45:38
Postat av: Elin

Fattar inte heller det här med halloween ;)

2010-10-29 @ 22:07:06
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: mathilda

HHAHA halloween äger! Free Candy! (y) (a)

2010-10-30 @ 20:31:59
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0