för att ja älskar er <33

så...då va skolan klar fö idag - göttans värre ju ;-)

Sitter hemma & väntar på adam & tänkte på att gö nåt som ja tänkt på länge!!
Skriva om 3 st spm betyder as mykke <33

Nämligen min familj. Vet att ni inte vill att ja ska skriva om er här så mykke, men nu äre sjuttonme time asså ;-)

Mami

Du e inte verkligen som andra mammor. Du e alltid glad, Ställer alltid upp på mig & ALLA mina vänner. Du säger typ aldrig nej. Asså du e inte sån. Du ser alltid möjliheter i allting & typ `de fixxar vi gumman`.
Alla mina kompisar gillar dig & du e ALWAYS bäst.
Inte sådär trökig utan typ rolig, as ball humor & vi skrattar as mycket.
Ibland är du hård mot mej, men de e när ja slarvar & inte gö mitt bästa;-)
Elle om ja råkar va tyken ibland...då jädrar asså ;-) hehe
Mami du e cool & ball för att va mami & jag älskar verkligen dig.
Du ställer ALLTID upp, ALLTID...& ja kan prata me dig om allt, ALLT.
Tack fö du e så snäll mot mig & mina vänner.
Hahaha skojj bild vi tog i bilen du o ja ;-)




Papi:

Papi du e alltid på min sida. Lär mig från dig att ja ska vara stark & INTE ta skit. Du ställer dig alltid framför mig & skyddar mig.
Älskar att somna i din famn i eran säng. Tryggt.
Asså du e sån som inte tar skit från nån, sådär stark. Så ska ja me bli.
Alltid där på alla tävlingar & träningar.
Du vill att ja & smilla ska ha det bästa hela tiden, sådär pappigt <33
Överaskar oss me presenter & så med.
Snäll mot mina vänner & alla andra med, utan dom som e dumma såklart.
Lite strängare än mamma, men inte mycket;-)
Love u mesht.

 

Smilla:

Jajajaja vi bråkar ofta, typ jämt...men du vet att jag älskar dig mest. Vill att du ska bli duktig på att rida o så. Ska verkligen hjälpa dig att bli bättre. Fast ja klagar på dig ibland näru rider gevalia e bara för ja vill att du ska bli ännu bättre;-) Du e alltid me på tävlingar & jag gillar att du e med. Tycker du e as söwtish & du e ju min syrra lixom;-) Love u sis <33

Asså min la familia e asviktig för mig.
Vi e riktigt tajta med, alltid ehop på tävlingar & i stallet.
Sen är vi typ ALDRIG hemma heller. Alltid i stallet, eller hemma hos vänner.Eller alltid ute iallfall, riktigt gött ialafall.

Älskar er min familj.....( & vet att ni hatar detta;-) hahahaha













Love u alla NI <333

ojojjojojojojoj..kommer få sååå mkt skit för dessa bilderna nu, men skitsamma...haha tar den smällen ;-)

/ nellie








Kommentarer
Postat av: linnea thuresson

SV: ÅÅÅh, tack så sjuuuukt mycket nellie!

Du var också jättedukig!

Synd i LBn med Thonna att du kom precis utanför men det såg jättefint ut på videon!!



Tack så mycket!

Hoppas att du får en bra dag :D



Kram linnea :D <3

2010-10-11 @ 15:47:47
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Malin

Eller hur!! Dom får faktiskt ta och visa respekt för alla! Man blir såååå jädrans arg!!. Dom kör också som galningar i gropen där vi brukar rida, herregud dom e galna!! Man blir så himla förbannad @ @ @ @ @ @ @



Kram kram

2010-10-11 @ 16:15:11
URL: http://silverbelinda.blogg.se/
Postat av: amelie

önskar mina föräldrar bodde tsm!:(

blir nästan tårögd när man läser din text verkar som du har värsta toppen familjen!

2010-10-11 @ 19:42:33
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0