Faster T is in da house

Tjena Faster T här Nellie bad mig gäst blogga till er ! ;]
Jag är inte bäst på att blogga men jag ska försöka ;)
Jag har varit ihop med Alex som gästbloggade för ca ett år sedan, Han skrev till mig på ett sms .
Jag har hittat en jätte snygg  tjej som är as snäll på Bilddagboken . Jag leta upp NELLIEBERNTSSON på Bdb och la till henne som vän vilket var väldigt tur <3 Hon accepterade mig och vi började prata på msn.
Vi bestämmde oss för att träffas och det klickade på en gång :D vi träffades i flera dagar i rad med mycket skratt .
Nellie är en underbar vän , vi pratar nästan varje dag i telefon om vi inte gör det så smsar vi flera SMS om dagen.
Hon ställer alltid upp för mig och jag för henne. Det är som att vi är syskon !
Vi är otroligt lika i klädsel ,humor & sätt hon kan bli lite arg på mig ibland eller hur Nellie ;) DU  vet varför haha
J Häromdagen såg vi nästan exakt lika dana .
Lika dan jacka och svarta skinn converse lite ironsikt måste jag säga;) Vi fotades jue för Sjö Barn härrom dagen , trodde verkligen inte att det skulle gå för så fort vi kollade på varandra så började vi as garva båda två hahahahah ;)
Nu är vi as tighta jag och Nellie och nu i helgen kommer vi ha en sjukt mywsig helg
Nellie som person är väldigt omtänksam, tänker alltid på alla andra och sist säg själv typ , hjälper en alltid, väldigt spralig när hon är som roligast måste man ibland hålla fast henne för att lunga henne hahahahahahahah ;)
Peron och äpplen flyger i himlen med bananen . Bara Nellie som fattar !
Brinner för sina tre ponnysar Gevalia,Thonna & Stella. Hon är ung och har så mycket att göra .Det är helt otroligt hur hon orkar med allt ! Jag har lidigt med henne och stått upp för henne . Jag är väldigt glad att jag har världens underbaraste och bästaste vän!
Jag som person som andra säger då är snäll  , hjälpsam , omtänksam och väldigt snabb.
Mina dåliga sidor som jag tycker själv att jag tänker så mkt hela tiden som att jag är kär i en kille just nu men vågar inte riktigt erkänna det för andra än Nellie typ.
Tänker hela tiden på vad alla andra ska tycka och så . Sen har jag ganska kort stubin ibland när jag inte får i tråden i nålen i slöjden t ex då blir jag arg . hahahaahah ;) Sen älskar folk som känner mig retas bara för dom vet att jag blir lite arg ;P 
Just det glömde nästan att berätta att mitt största intresse är  min Nikon kamera som ajg fotar ganska mycket med . Sen älskar jag att vara med mina bästa vänner och familj . Hästar älskar jag med . Är inte bäst på att rida men jag gillar att vara med hästar och att ta hand om dom.
Mormor
♥Faster T . Hoppas att bi lärt känna mig lite bättre !:D

Ha det bra ! / Matilde Faster T Tilde Opsahl




Kommentarer
Postat av: Oline Kristiansson

Grymt bra skrivet :) o snällt skrivet om nellie :) ni ä typ som gjorde för varann att vara syskon typ ;) Skulle gärna vela träffa o lära känna er två :)

Kram oline

2010-10-06 @ 22:28:34
URL: http://oolinekristiansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0