En fråga som jag svarar på i ett LÅNGT inlägg

Nellie.HALLÅÅÅÅ hur orkar du med allt du gör. GRYM ju.Men endå ???

Svar från moi, me, Nellie.

Okey. Jag ser inte de som ett lixom problem. Visst 3 ponnysar tar TID. Men ALLA 3 rids inte varje dag. Men 2 av dom gör det.
Jag älskar att rida & bli bättre med mina ponnysar. Alla 3 e så olika me, så de gö d extra roligt.
Jag spelar inte fotboll eller pingis 1 gång i vackan o sen får ja gö som ja vill. Ha de säkert vart as chill o gö d. Men jag älskar detta asså.
Okey d tar tid MEN den tiden hade ja la lagt på annan skit om ja inte gjort d ja gör.
Som imon. Då ska ja hoppträna alla 3 ponnysarna för Kristian. Det känns kan ja lova, i kroppen. Hoppa 3 olika ponnysar i 3 timmar typ...haha snacka träningsverk.
Men jag love it.
Sem kompisar..asåå e inte så mkt me kompisar. Adam då, men då e vi i stallet eller hemma hos mig när BÅDA kan. Tilde..a samma där typ. Mer tid finns inte.
Bloggen..just d ja BLOGGEN. Hmm..den får skrivas på efter skolan efter läxorna. Innan stallet. På kvällen i sängen innan ja ska nanan.
Elle som igår samtidit ja kolla på film i soffan. Elle på morronen om ja orkar.

Ser DU upp till nån??

Svar från moi, me, Nellie

Klart ja gör. Men inte till många. Bara ÄRLIGA människor som ja vet BRYR sig på riktigt om mig.

Jag ser upp till Adam. För han är så jädra ärlig & alltid vill att ja ska ha det bra.Att han e så otroligt duktig på allt han gör. I skolan me fotbollen & handbollen.Asså ALLT han gör e han grym på. Gör inget sådär halv bra. Sånt e coolt tycker jag. Sen är han inte rädd för nåt, så ska killar va;-) Sen e han så smart med. Älskl....jag ser upp till dig <3

Mami & papi. För att pappa e så jädra duktig på typ allt. & alltid finns där för mig o mami. Mami, för du e så cool för att va mamma typ. Asså ni e världens bästa föräldrar. <33
Hopas ni e stolta över mig <3

Min tränare Kristian
Fö han verkligen VILL att d ska gå bra fö mig & tycker jag fötjänar(stavning???) d. Säger te mig om ja klantar d o berömmer om ja e grym.
Att du alltid e as nice & schysst även om ja e arg & lessen iblan på träningar;-)
& för att du e MIN tränare - DU e grym<3

Min faster T
fö du e min bästa vän. Fö du & jag e grymma. Fö du e så lik mig i sätter & ja älskar när fäljer me på tävlingar ( vinner då jue ) <33 DU betyder & ja tycker du ska chansa lite nu gummaan......a du fattar ;-)

Ser du INTE upp till nån? Nån du stör dig på??

Aaaa ALLA som e så JÄDRA nyfikna på MIG & va JAG gör @@@@@@@
på ett elakt sätt...NI vet vikka ni e.

G E T    A   L I F E @@@



ÄNTLIGEN tävling nu till helgen. I sotenäs. Hoppar 2 klasser.

Ska bli extra kul då ja vet att nåra as snälla som läser min blogg e där & tävlar med. Tjoohhooo.

Ska ha med mig Thonnis & Gevalia & vi ska göra vårt bästa <33

Hoppas vi ses där då all ni söwta  - elle what ;-)







ÄLSKAR denna bilden. Titta va VACKER hon e Thonnis...haha kristian;-)



Mina fina tjejer.....& Stella med såklart



Sen ALLA ni som e så nyfikna på min ponny Stella  bla bla bla bla......hon heter inte ens Stella...vi kallar henne bara så;-) Hihihihihi



Hon e hemlig.....mowhahaha mowhahahah  mowhahahah !!!!!!

Ne...nu ska jag göra läxan. Sen kommer Faster Tilde & då ska vi ut & busa runt lite i Skärhamn...hihihi
Sen drar ja te stallet & rider Thonna & Stella.
Hej HOPP på er <33


/ Nellie Bertssssssssssssssssson  :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Du verkar som en jätterolig glad tjej tycker jag ;) Lycka till på tävlingen, ska också tävla men inte på samma ställe. Och läs gärna min blogg, men du får ju göra som du vill :)

2010-10-04 @ 15:30:45
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: freeker @ BDB

Hey Nellie :) säljer en magplatta:

SVART - 110

ALDRIG ANVÄNT ! 500-600 kronor



vill du köpa den ? du har ju svarta sadlar så det skulle passar.



Skriv på bdb till "freeker" isf. Kram

2010-10-04 @ 15:53:59
Postat av: Felizia

Sv: jaha då skulle jag ju varit där i sommar!:(

Tycker faktiskt det är lite mycket med 1000 för ett par gummistövlar<3

2010-10-04 @ 16:09:54
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/
Postat av: amandahenriksson

hej nellie hoppas det går bäst på tävlingen i sotenäs nudå! men vilken start har du? vill ju se dej !!!!!!



p.s älskar din blogg till 1000000 %<33

2010-10-04 @ 16:18:28
Postat av: Fanny (L)

Nellie, en fråga. Vad tycker du om skitsnack. Jag vet ju vad alla tycker, men jag vill ha ett svar från dig. För som sagt, folk som snackar skit om mig & mina kompisar i skolan är inte så skoj.... <3

2010-10-04 @ 16:34:16
URL: http://ffaanniiss.blogg.se/
Postat av: Felizia

VI SES DÄÄÄÄRR :D:D:D:D:D:D

2010-10-04 @ 16:53:29
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/
Postat av: linnea :)

Ska bli as kul att träffa dig i Sotenäs Nellie!

Lätt att jag kommer att säga HEEEJ till dig =d

haha ^^

Ha det gött!

<3

2010-10-04 @ 21:05:34
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: charlotte

har du både röda o blåa tretorn :)?

kram

2010-10-04 @ 22:00:21
URL: http://barachalle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0