Älsklingar, Nellie har massa att göra....

Åhhhh VILL VILL VILL VILL VILL VILL verkligen ha ett humanity bracelet armand. Asså sååååå MYCKET min stil.Hittat massa sidor på nätet där man kna beställa det..asså inte as dyrt, typ 400:- tror ja elle nåt?
Meeen ååååååh såååå MY style. Tomten..läser DU min blogg???






As nice att ha på samma hand som min klocka..typ ett rosa eller orange, eller grönt..eller det bruna..eller SKITsamma @@ ALLA e as snygga!!!




Massa att göra dessa dagar som kommer nu - men lovet it.
Asså ja e en sprallig tjej - älskar att LEVA - tror nog därför att ja e kul att va me - de HÄNDER alltid massa grejjer runt mig ;-)!!!!

Ja e galen, crazy & lite tokig - men that`s me. Trökmånsar behöver inte umgås me mig.....hehe



Älsklingar, Nellie`s schema.......

Torsdag:

Åka till stallet. Fixxa iorning allt, Stella skall ridas. Thonna & Gevalia skall rakas. Bye bye skogsmulle ponnys, hej hej tävlings ponnysar!!
Hem, läxa & sen städa rummet & nana.

Fredag:

Åka till stallet, Tilde kommer dit. Fixxa allt som skall göras. Packa inför tävlingen. Alla 3 ponnysarna skall ridas ut.
Thonna & Gevalia skall tvättas. Smutsgrisar jue!!
På kvällen, Taco mys kväll med familjen Åström, Kristian & hans familj, Tilde & mami o papi = mywws jue & idol såklart!!!!

Lördag:

Tävling hela dagen i Sotenäs, hemma sent. Hejja Hejja !!

Söndag:

Min Jenny fyller år, vi ska dit & puwsa på henne & ge henne prsent såklart...jaja nu läser du detta, men skitsamma gmn!!
Ses på Söndag - love u <333333 Nu äru FJOOORTIIIISSSS!!

Aaaa ni fattar......Nellie life R O C K `S !!!!!!





We`ll be young forever - teenage dream <3
ADAM LARSSON <3 NELLIE BERNTSSON






MY HEART STOP, WHEN YOU LOOK AT ME

/ NELLIE BERNTSSON


Kommentarer
Postat av: Tomten

Det är klart jag läser din blogg Nellie,

fortsätt önska, fortsätt tro!

2010-10-07 @ 16:38:02
Postat av: Jenny Jansson

<3<3<3 min Nellie <3<3<3

2010-10-07 @ 20:06:51
Postat av: malin, syster

Fyfan vad underbar du är ! (L)

2010-10-07 @ 20:11:36
URL: http://stoorasyster.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0