ADAM, du är min stjärna på himlen.........

( sätt på låten & läs inlägget, bättre känsla då ;-) NU blire LOVE......häng me!





Adamish, min bby love DU.....




Adam, du är min stjärna på himlen



Gör allt för oss, kommer aldrig sluta slåss...



Allt du gör är rätt, i mina ögon är DU perfekt



jag är din & du är min...



bara du kan ta ner mig från trädet ;-)  ( bara vi 2 fattar )



min bby is so beautiful.....



Du säger mitt namn & jag ryser i hela kroppen...



Jag lyssnar på det du säger & vill göra det DU gör...



Du är min stjärna på himlen...




jag är inte världens bästa tjej

men den 23 november hände det en grej

den viktigaste personen blev min bästa vän

& vad som hände det vet ni ju sen......

allt du gör är inte perfekt & rätt

men du gör det bästa du kan på ditt egna sätt

du luktar bara bäst

& du e gryyym på att rida häst;-)

blir trygg av att bara ha dig nära

jajaja jag vet, vi e jvlit kära

vill VERKLIGEN att du skall veta att du är viktig för mig

Adam, talar om det här & nu för alla......jag älskar verkligen dig




       

      

Bby, du är min stjärna på himlen......



Låten är from me to you, klart bäst just nu.......

* bara vi 2 vet *

/ Nellie Berntsson



Kommentarer
Postat av: adam<3<3

::::::::::*love u too so fucking much bby<3

2010-10-12 @ 15:24:18
Postat av: sanna

va söt du e!:D

2010-10-12 @ 16:46:21
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: sanna

jag mötte dig på tävlingen i sotenäs och du e så jävla söt irl:D<3

2010-10-12 @ 20:51:53
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: linn

Ni passar sjukt bra ihop!!!!!♥

2010-10-12 @ 20:54:51
Postat av: Felizia

Naaawww det är så gulligt med kärlek när det verkligen är på riktigt!:') Det bästa som finns! och du gillar han sjukt mycket och det märks!! lycka till i framtiden<3

2010-10-12 @ 21:52:44
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0