orkar inte....

ASSÅ ORKAR INTE SKOLAN IDAG VERKLIGEN, E SÅ SJUKT TRÖTT :(
SÅ MÖRKT & KALLT UTE ATT JAG BARA VILL DRA TÄCKET ÖVER HUVUDET & LÄGGA MIG.

JAJAJA, DE ENDA BRA MED IDAG ÄR ATT JAG SKALL VARA MED ADAM HELA DAN....HAR ABSTINENS EFTER HANS HAND I MIN & HANS PUSSANDE I MIN NACKE & HANS UNDERBARA RÖST.
SHIIIT..TROR NÅN E LITE KÄR HÄR ;-)

* MEN GJORT TIDSINSTÄLLDA SOM KOMMER UNDER DAN, FÖR NI VETA VAD SOM GÄLLER NÄR JAG E MED ÄLSKLING...
SCCHHHH STÖÖÖR EJ !! *



ha en bra dag & ta hand om era vänner idag, era riktiga vänner.
skicka ett sms till nån som betyder nåt & se om du får nåt svar.....

/ NELLIE

Kommentarer
Postat av: Malin<33

asfin blogg :D har du facebook? ;)<33

2010-11-11 @ 11:24:33
URL: http://baramaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0