ja jag rimmar på, på underground nivå.....

JAG SIKTAR MOT TOPPEN SÅ LÅNGT JAG KAN NÅ.
JAG KOMMER IN & RULLAR HÅRT...I TJÖRNS TERRÄNG...DE E TITELN JAG VILL ÅT!!




 

FETT NICE AZZÅ.....MJAU



vi pratade om julen idag....vart vi ska va & göra.

måste ju lägga upp min önskelista då:

* animon kavaj röd

* nya stigbyglar ( röda )

* pengar till eurohorse

* bocaj stövlar yammi

jajajajajaja vet att det är DYRA saker,,,men what lixom....ÖNSKE lista vare jue;-)

 = my style

 

Gött att snart äre helg asså. Ska bli sjukt nice. Adam sover över på fredag & på lördag skall vi på Julfest på Tjörns ridklubb...japp då är jag där ;-)

Vet att det ramlar in massa frågor här & där under olika inlägg...asså så svårt att svara...går in på era bloggar & svarar....

MEN ÄR DET NÅT NI VILL VETA JUST NU, SÅ KOMMENTERA HÄR SÅ SVARAR JAG IKVÄLL  :)

 min

( TIDSINSTÄLLT ) BLOGGAR LATER ON...

/ NELLIE



Kommentarer
Postat av: mollie

jag rekommendera bocaj starkt! dom är verkligen hur sköna som helst och är som använda redan första gången! och snygga är dom med. kan ju passa på och säga att i börjes hästaffär (om du nu vet vad det är för någon) kostar dom endast 2000 kr.



haha, gjorde nästan lite reklam för dom men iallafall dom är helt amazing! :)

2010-11-25 @ 15:22:29
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/
Postat av: Elin

Hur högt har du hoppat Stella? Rider du med samma bett i hoppning som dressyr? Dom där röda stigbyglarna är det från hökks? För dom på hööks är typ jätteklumpiga enligt mig ;)

2010-11-25 @ 15:33:14
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Elin

Har du en tvilingsyster?:-P För det är en tjej på min gymnastik som ser ut som dig!:-P :-)

2010-11-25 @ 16:04:39
Postat av: amandahenriksson

vet att du älskar dina hästar lika mkt o det gör ja med men vilken av dina brudar tkr du att du har förändrats och utveckalts mest med?



och hur tkr du det e på sotenäs fk?



din blogg e bättre en allt annat!

du e så fiin!<33 lycka till i fort!<3

2010-11-25 @ 16:25:00
Postat av: Emma

vem disagnade din blogg?

( din blogg e bäst)

2010-11-25 @ 16:34:56
URL: http://emmmakarllsson.blogg.se/
Postat av: isabelle winkvist - equestrians

kavajen är dööö snygg :o!

2010-11-25 @ 17:45:57
URL: http://equestrians.blogg.se/
Postat av: sofia

Hej Nellie <3

jag är ett stort fans av din blogg (L) den e bäst!!

men du verkar så himla skön som person :) känner ett gäng som känner dej och dom säger att du en grym människa <3 hade varit väldiggt roligt och spännande att lära känna dej på riktigt <3



men häär kommer miun fråga :

jag vet ju att du älskar dina hästar och att rida <3 mode e oxå ett stort interese har jag fattat <3v men e det något med du tycker är roligt??



MÅNGA STORA KRAMAR FRÅN SOFIA <3 :)

2010-11-25 @ 17:50:25
Postat av: Amelia.

tjörn ligger på en ö va? :)

2010-11-25 @ 18:05:34
URL: http://ameliadegerman.blogg.se/
Postat av: Louise

va va det för märke på din förra hjälm?

jättecool va den! :D

grym äru tjejen!

kram

2010-11-25 @ 20:16:29
Postat av: Jag :D

Vart rider du ska börja rida!

Du och Adam e sjukt söta tsm <33

Men du har mascara och e tio aja alla växer i sin egen takt :PpPpPp

2010-11-25 @ 20:46:37
Postat av: clara

detta är galet, vill så gärna ringa dig. men det känns konstigt på ett annorlunda sätt. liksom vi har ju knappt snackat, ba genom våra bloggar liksom. Tänkte ringa dej idag och fråga hur det är med dej och hur det går med thonna och så. men ångrar mej hela tiden.

känns galet. Skulle det vart kul och jag ringde eller tar det ba tid ? <3

svara gärna på min blogg :)

kramar

2010-11-25 @ 21:04:33
URL: http://karlssonclara.blogg.se/
Postat av: oolinekristiansson

du ja älskar oxå röda saker !! så min stil tkr ja o de passar min ponny clinton oxå ! :D bra smak :)

stigbyglarna vill ja oxå ha :) <3

2010-11-25 @ 21:25:02
URL: http://oolinekristiansson.bloggplatsen.se
Postat av: JennyW

haha, lite kul när jag såg va du önskade dig.

precis det jag vill ha förutom kavajen då jag ska börja tävla i tröja. (y)



du rider verkligen jätte fint nellie!<3

2010-11-25 @ 22:51:29
URL: http://kellyochjenny.blogg.se/
Postat av: Linn H

animo kavajerna e bäst ! :D

2010-11-26 @ 08:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0