hej hej hej hej hej hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Elin

Hur högt har du hoppat Stella? Rider du med samma bett i hoppning som dressyr? Dom där röda stigbyglarna är det från hökks? För dom på hööks är typ jätteklumpiga enligt mig ;)


SVAR:JAG HAR HOPPAT 80CM MED STELLA.
PÅ STELLA ANVÄNDER JAG SAMMA BETT,MEN PÅ DOM ANDRA TVÅ SÅ RIDER JAG PÅ OLIKA BETT.
NEJ JAG MENAR INTE DOM IFRÅN HÖÖKS. KRAM NELLIE

Postat av: Elin

Har du en tvilingsyster?:-P För det är en tjej på min gymnastik som ser ut som dig!:-P :-)

SVAR: NEJ JAG HAR BARA EN LILLA SYSTER. KRAM

Postat av: amandahenriksson

vet att du älskar dina hästar lika mkt o det gör ja med men vilken av dina brudar tkr du att du har förändrats och utveckalts mest med?

och hur tkr du det e på sotenäs fk?

din blogg e bättre en allt annat!
du e så fiin!<33 lycka till i fort!<3

SVAR:GEVALIA FÖR JAG HAR HAFT HENNE LÄNGST. JAG HAR HFT EN VÄLDIGT BRA RESA MED DEN DAMEN.
HELT OK FINA TÄVLINGAR. KRAM NELLIE

Postat av: Emma

vem disagnade din blogg?
( din blogg e bäst

SVAR: HON HETER ANNASARA<3

Postat av: isabelle winkvist - equestrians

kavajen är dööö snygg :o!

SVAR: VET JAG ÄLSKAR DEN SÅ JÄKLA MYCKET. KRAM NELLIE

Postat av: sofia

Hej Nellie <3
jag är ett stort fans av din blogg (L) den e bäst!!
men du verkar så himla skön som person :) känner ett gäng som känner dej och dom säger att du en grym människa <3 hade varit väldiggt roligt och spännande att lära känna dej på riktigt <3

men häär kommer miun fråga :
jag vet ju att du älskar dina hästar och att rida <3 mode e oxå ett stort interese har jag fattat <3v men e det något med du tycker är roligt??

MÅNGA STORA KRAMAR FRÅN SOFIA <3 :)

SVAR:VARA MED MINA UNDER BARA VÄNNER.KRAM

Postat av: Amelia.

tjörn ligger på en ö va? :)

SVAR: TJÖRN ÄR EN Ö. PUSS

Postat av: Louise

va va det för märke på din förra hjälm?
jättecool va den! :D
grym äru tjejen!
kram

SVAR: LAMICELL. AA DEN VAR COOL .KRAM NELLIE

Postat av: Jag :D

Vart rider du ska börja rida!
Du och Adam e sjukt söta tsm <33
Men du har mascara och e tio aja alla växer i sin egen takt :PpPpPp

SVAR:JAG HAR TRE EGNA PONNYS OCH EN STOR HÄST.
MASCARA? JA ALLA ÄR OLIKA DET ÄR DET SOM ÄR SÅ HIMMLA FINT OCH BRA.



SKA SOVA NU SKA FÖRSÖKA HINNA MED ALLA SVAR I MORGON PUSS PUSS

/ NELLIE   tack älskling för fina armbandet <33


Kommentarer
Postat av: Elin

Okej förstod nästan att det inte var dom från hööks ;) men tror jag vet vilket märke det är nu. Kollar också efter röda <3

2010-11-25 @ 22:17:06
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Amelia.

haha, okej. Vilken bra koll jag har... NOT. :d puss.

2010-11-25 @ 23:14:35
URL: http://ameliadegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0