Buenos Noches

Är allt bra me mina läsare då???
Hoppas ja verkligen.....att alla ni mår bra ! ! ! ! !
Själv mår jag bara bra, saknar älskling som rest bort :(  :(
Tack & lov för mobiler & fina sms - love you darling <33

Fick en kommentar & kännde att ja ville svara!!!!

hellu :D
undrar hur kristian är att träna för? vi har funderat att testa honom, men vet inte riktigt.hehe
kram emma & vince, du vet. svara så fort du kan.

Hej Emma!! Kristian är en tränare som PASSAR mig exakt. Han e lagom hård & väldigt lätt fö att föklara saker.
Då ja haft ponnysar som är lite svåra o så - har han hjälpt mej hur ja ska rida dom.
Sen är han super bra på att lixom gö så att man vågar..typ hoppa högre.
Han har vart me ute på tävlingar då de hade skitit sig me Thonnisen totalt.
Då hängde han me ut & tävla.....& la all tid på att de skulle bli bra & att ja skulle lugna ner mig lixom.
Kom 2:a på den tävlingen !!!!
JAG - kommer aldrig träna fö nån annan än Kristian...that`s it.
Litar på han & han vet mina svagheter inom ridningen & hjälper mig fixxa till dom.
Hatar såna tränare som bara säjjer allt e BRAAAAA hela tiden.
Vill ha beröm när ja fötjänar d...inte annaars.
Han vet att jag VILL & e ingen mes propp imon ridningen, klagar sällan.
Känner att han `står`på min sida, om du fattar va ja menar!!
Kristan  e  G R Y M !!

*kom & träna me oss *


jag, kristian & stella

Emma, hoppas du blev nöjd me svaret!!

/ Nellie B

Kommentarer
Postat av: emma persson

danke :)

vi får tänka på saken, prata lite med mami oxå .

KRAM

2010-11-03 @ 20:31:37
Postat av: jennifer

annars e lotta walborg också sjukt duktig

2010-11-03 @ 21:50:34
URL: http://refinej.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0