Bestämt mig.....gästbloggaren på min blogg blir :

Jag skulle vilja gästblogga ((: Och varför, för att det är kul! Jag har mycket åsikter och en vääldigt speciell historia med min ponny som kanske andra kan få insperation av. Att liksom aldrig ge upp, för tro mig min väg har varit så jäkla kantigt! Mycket klättrande och mycket slit och nu börjar det ge ut sig, och liksom :) Det har vart intressant ((:

Isabell Winqvist, equestrians.blogg.se !!!!!!!!

Alla var absolut lika mkt värda! Hoppas ni tycker att det är kul att få en sån chans att skriva inför 3000 läsare.
Kommer att köra detta igen, jag lovar!!
Men denna gången vill jag att Isabelle Winqvist bloggar hos mig.
Vill att du berättar med hur & var du hittade till min blogg & vad det är som gör att du följer den. Sen skriver du om vad du vill!!!!
Sen självklart lägger du ut & länkar att du gästbloggar hos mig!!!

Isabell, skriv ner din gästbloggning, din histora & maila mig: [email protected]

/ Nelliish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0