1 ÅR SEN NUUUUUUUU

Galet bra Lördag.
Va & kolla på Smilla när hon tävla, hon va sååå söööt & duktig.Bäst e hoooon <3333333



titta va söwt hon e min syrra <333



prisutdelninge!!!! duktig hon va asså <333

Efter det åkte jag & red Bianca, gick jättebra.
Lite skillnad från Gevalia då hon e större lixom,men de e bara & vänja sig typ ;-)
Sen drog vi till Gevalia & myste me henne litegrann, ska rida henne idag.



GAAAALET FIN E DU ÄLSKLINGEN <333

Så va händer i Nellie life idag då??

*stallet
*stallet
*stallet
*stallet

Just d ja...får inte glömma stallet;-) hihi



haha hitta massa gamla bilder....pappa o vi från förra sommaren då vi lira fotboll;-)



här bor vi ;-)    ;-)



jag förra sommaren.......



förra året...hehe känner inte igen mig!!!??

min farbror michèl



hans tjej maria = sööööwt



jag förra sommaren......

hehehe



ja & tilde förra sommaren...



pappa på deras 80-tals fest dom hade....

gurrelurr va me på festen....



ja förra sommaren......

michèl som e GRYM på fotboll kan ja lova



lilla jag...



ingen kommentar.......;-)



jag, tim & smilla



men guuuud...e de jag????? hahaha

amen tiiittta min sötis syrra....



gammalt kort......

oh my goood va mycket gamla kort ja har från förra sommaren. Hade så jädra kul då asså.
Nu har ni fått sett nåra.......
Känner knappt igen mig...




/ NELLIE BERNTSSON, KLART


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du är så sööt Nellie

2010-05-02 @ 16:35:13
URL: http://mathildashjarta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nellie en fråga ofta du bor där?

2010-05-02 @ 18:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0